حیدری: به راحتی ۲۰ پاس می‌دادیم/ استقلالی ها شلوغ بازی در می آوردند
 
بروزترین وبلاگ فوتبال

حیدری: به راحتی ۲۰ پاس می‌دادیم/ استقلالی ها شلوغ بازی در می آوردند

ذوب آهن واقعاً یک سر و گردن بالاتر از استقلال بود و خیلی راحت ۲۰ تا ۲۵ پاس به هم می‌دادیم.

سپهر حیدری یک پرسپولیسی تیر است که نمایش پرتلاشی استقلال داشت. 
سپهر که از این برد راضی است می گوید : با احترامی که برای تیم استقلال قائل هستم اما ذوب آهن واقعاً یک سر و گردن بالاتر از استقلال بود و خیلی راحت ۲۰ تا ۲۵ پاس به هم می‌دادیم. فکر می‌کنم اگر توپ‌هایمان به گل تبدیل می‌شد نتیجه ای باور نکردنی رقم می‌خورد ولی همین ۳ امتیاز هم که گرفتیم خدا را شکر می‌کنیم و برای استقلال در آسیا آرزوی موفقیت می‌کنیم. 
وی ادامه داد: بعد از گل دوم بازیکنان اشباع شدند اما به هر حال تیم رو به رو هم استقلال بود که تیم کوچکی نیست ولی بازیکنان باورشان نمی‌شد خیلی راحت صاحب موقعیت می‌شوند.
مدافع ذوب آهن در مورد حواشی درون زمین هم گفت  استقلالی‌ها شلوغ می‌کردند چون در یک یا دو صحنه هم فیرپلی را در هر دو نیمه عایت نکردند که البته بازیکنانی مثل رحمتی و مجیدی به نظری تذکر دادند که کارش اشتباه بوده است. 
او که وعده داده بود گل چهارم خود را به استقلال می‌زند ، در این کا ر موفق نشد تا بگوید  مهم این بود که تیممان برد، من هم سعی کردم کار دفاعی را به بهترین نحو انجام دهم، البته یک ضربه سر هم زدم اما تبدیل به گل نشد.  ما موقعیت‌های زیادی از دست دادیم و شاید قسمت این بود که استقلال قبل از بازی‌های آسیایی نتیجه خیلی بد نگیرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل