برتی فوگتس: بعید می دانم بیل در رئال موفق شود؛به ونگر برای خرید اوزیل تبریک می گویم
 
بروزترین وبلاگ فوتبال

برتی فوگتس: بعید می دانم بیل در رئال موفق شود؛به ونگر برای خرید اوزیل تبریک می گویم

سرمربی سابق تیم ملی آلمان براین باور است که بیل در رئال مادرید یک بازیکن موفق نخواهد شد و به تمجید از ونگر برای خرید اوزیل پرداخت

برتی فوگتس سرمربی اسبق تیم ملی آلمان معتقد است که گرث بیل برای جا افتادن در رختکن رئال، به ویژه به خاطر مبلغ هنگفتی که برای خریداری او پرداخت شده ، سختی های زیادی را پیش رو خواهد داشت.

ستاره ولزی دنیای فوتبال در آخرین روز بازار نقل و انتقالات تابستانی با قراردادی 100 میلیون یورویی از تاتنهام به رئال مادرید منتقل شد و امشب در بازی رئال مقابل ویارئال اولین بازی اش را برای تیم مادریدی برگزار خواهد کرد.

البته فوگتس معتقد است که چالش عظیمی پیش روی این بازیکن 24 ساله قرار دارد. فوگتس در گفتگو با سکای سپورتس نیوز گفت:« بیل یک بازیکن تراز اول دنیای فوتبال نیست. من او را می شناسم و از رقمی که برای انتقال او پرداخت شد واقعا تعجب کردم. او حالا باید خودش را ثابت کند.فکر نمی کنم که او در رئال مادرید به موفقیت برسد.»

فوگتس که در حال حاضر هدایت تیم ملی آذربایجان را در دست دارد در ادامه به تمجید از آرسن ونگر به خاطر خرید اوزیل پرداخت و گفت:« به ونگر تبریک می گویم. مسعوت اوزیل از آن دسته بازیکنانی است که آرسنال به آن نیاز داشت.»

اوزیل نیز در روز پایانی بازار نقل و انتقالات تابستانی با قراردادی 50 میلیون یورویی از رئال جدا شد و به آرسنال منتقل گردید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل