زیدان : دی ماریا جنگید ولی اوزیل خواست که برود

رونالدو به طرزفوق العاده ای با عملکرد تماشایی اش فشارهای ناشی از قیمت بالایش را پشت سرگذاشت

زین الدین زیدان اسطوره باشگاه مادریدی و دستیار کنونی کارلو آنچلوتی روی نیمکت مربیگری رئال مادرید در گفت و گو با تلویزیون رئال مادرید از مسائل روزمره این تیم و به ویژه چهره های برجسته باشگاه مادریدی صحبت کردو درمورد اوزیل، دی ماریا، ایسکو، بیل و کریستیانو رونالدو به صحبت پرداخت.

دراینجا می توانید گزیده ای از صحبت های زی زو را به گزارش روزنامه آ.اس مطالعه کنید:

*دستیار سرمربی بودن: فکر نمی کردم که کارش اینقدر سخت باشد؛ ولی منطقی است. فشار زیادی روی ماست ولی این هم طبیعی است. فکر می کنم که سرمربی تیم فشاری به مراتب بیشتر را متحمل می شود. او درمورد همه چیز فکر می کند و من هم اینجا هستم تابه او کمک کنم. من مدتها پیش با کارلو کار کرده بودم و او سرمربی خوبی است وهمه ما این را می دانیم.

*فوتبالیست بودن: همیشه دلتنگ فوتبال بازی کردن و فوتبالیست بودن هستم. همیشه همین طور است.چون آن روزها بهترین روزهای زندگی من بود که حالا دیگر گذشته

*مصدومیت ها دررختکن رئال: مصدومیت هاهمیشه حس بدی می دهند، ولی باید آن را پذیرفت.مهمترین نکته این است که وقتی بازیهای مهم از راه می رسند،همه آماده باشند.امسال سال مهمی برای همه ماست

*واران و جوانی اش:ترکیب تجربه و جوانی درتیم به کار ما می آید و برای تیم خوب است. بهترین کار این است که راموس و په په تاهرجایی که می توانند ازواران حمایت کنند.او پسر باهوشی است و خیلی زودیادمی گیرد. به علاوه خودش می خواهد که یاد بگیرد ومن هم برای کمک کردن به او اینجا هستم

*بیل: فکرمی کنم که خرید بیل برای رئال مادرید خیلی مهم است. او برای دو فصل بهترین بازیکن لیگ برتر بوده و به ما کمک زیادی خواهد کرد. از برخی ازصحبت های اخیرمن درمورد بیل سوءتعبیر شده. وقتی گفتم که قیمت او خیلی بالا بوده، مطمئن باشید که همین را به رئیس باشاه هم گفته ام؛ چرا که این فشار زیادی روی دوش بیل می گذارد. دست کم این اتفاق برای خودمن که رخ داد. از اولین لحظه من رئیس باشگاه را تشویق کردم که برای خرید بیل تلاش کند. رئال باید بزرگترین بازیکنان رابخرد؛ به همین خاطر هم ارزشمندترین باشگاه دنیاست.غیراز این نباید باشد

*فشار و کریستیانو: فشارها دررئال مادرید همیشه خیلی زیاد است. درمورد بیل هم همین طور خواهد بود.بهترین مثال کریستیانو رونالدوست؛ گران قیمت ترین بازیکن تاریخ دنیای فوتبال که به طرزفوق العاده ای با عملکرد تماشایی اش این فشارها را پشت سرگذاشت.امروزه کریس به خاطر تمام کارهایی که انجام می دهد جلوتر از همه است. کریستیانو بهترین مهاجم دنیاست. رقابت در خط حمله تیم ما خیلی زیاد است. الان بازیکنان خلاقی مثل ایسکو وبازیکنان جدیدی مثل خسه و موراتا را داریم که رقابت را افزایش می دهند.بازیکنانی هم هستند که نشان داده اند که می خواهند با قدرت بجنگند. همه یک جور واکنش نشان نمی دهند. دی ماریا واکنش نشان داد وگفت که می خواهد بجنگد. اوزیل که فوتبالیست فوق العاده ای است وکارهای زیادی برای رئال کرده، تصمیم گرفت برود.ایسکو هم یک بازیکن تماشایی است و دقیقا همان مهره ای است که در خط میانی رئال کمبودش احساس می شد.او هم کارهای زیادی برای رئال انجام خواهد داد و بازیکن مهمی برای تیم خواهد بود. اییارامندی هم بازیکن مهمی خواهد بود. حیف شد که او نتوانست دراردوی پیش فصل درکنار سایرین باشد ولی کم کم به تمرینات گروهی بازخواهد گشت

*رقابت در درون دروازه: ما دو دروازه بان استثنایی داریم. هم ایکر و هم دیگو فوق العاده اندو از اعتماد تمام و کمال ما برخوردارند.