مایلی‌کهن : داوری هم سود دارد هم ضرر پس حرفی نمی‌زنم
 
بروزترین وبلاگ فوتبال

مایلی‌کهن : داوری هم سود دارد هم ضرر پس حرفی نمی‌زنم

در نیمه اول سه بازیکن‌مان اخطار گرفتند و این عاملی بود که در نیمه دوم محتاط‌تر کار کنند وقتی عقب افتادیم دست به کارهای ریسکی زدیم ولی بر اثر اشتباه گل دوم را دریافت کردیم

محمد مایلی‌کهن، سرمربی صبای قم پنجمین شکست فصل خود را نیز تجربه کرد تا بدین ترتیب همچنان علی‌رغم شروع طوفانی در لیگ روندی نزولی را طی کند و به رده‌های پائین جدول سقوط کند. مایلی‌کهن پس از شکست تیمش در مقابل داماش در مورد شرایط این بازی و بازیکنانش گفت:

پنجمین شکست هم از راه رسید؛ چطور بود ؟

ما امروز ضعیف‌ترین بازی خودمان را ارائه دادیم حقمان بود که ببازیم حتی تیم حریف یک پنالتی از دست داد. در مجموع اصلا خوب نبودیم. اشتباهاتی دراین بازی کردیم که از بازیکنان بزرگ در لیگ برتر انتظار نمی‌رود متاسفانه توپی را که نباید تقدیم حریف می‌کردیم باعث شد که گل دوم را بخوریم این برد حق داماش بود. من به آقای ناظمی و مردم خوب رشت تبریک می گویم.

عملکرد هواداران؛ قضاوت شما چیست ؟

وقتی هواداران خوب هستند باید تشویقشان کرد ولی در روزی که هواداران خوب نیستند نباید انکار کرد و مورد حمایت مسوولین باشگاه‌شان قرار بگیرند. من فکر می کنم امروز هواداران داماش خوب بودند و به عنوان یار دوازدهم تیم خودشان را تشویق کردند.

داوری؛ از عملکرد امروز داور راضی بودید ؟

من هیچ وقت از ابتدای لیگ تا به الان در مورد داوری حرفی نزده‌ام و نمی‌زنم چرا که در بعضی از مسابقات داوری به ضرر ما بود و در بعضی دیگر هم به نفع ما بوده است.

در نیمه اول سه بازیکن‌مان اخطار گرفتند و این عاملی بود که در نیمه دوم محتاط‌تر کار کنند وقتی عقب افتادیم دست به کارهای ریسکی زدیم ولی بر اثر اشتباه گل دوم را دریافت کردیم و نتوانستیم در دقایق باقیمانده نتیجه را جبران کنیم.فقط در اواخر بازی به یک گل دست پیدا کردیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل