مورینیو: اتوئو مقابل اورتون بازی می کند/ امیدوارم اوزیل در آرسنال موفق باشد اما نه خیلی!

این مهاجم کامرونی که در اینتر نیز زیر نظر آقای خاص کار کرده بود، در آخرین روزهای بازار نقل و انتقالات به چلسی پیوست

ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی، تایید کرد که ساموئل اتوئو، مهاجم جدید تیمش، در دیدار این هفته مقابل اورتون به میدان خواهد رفت.

این مهاجم کامرونی که در اینتر نیز زیر نظر آقای خاص کار کرده بود، در آخرین روزهای بازار نقل و انتقالات به چلسی پیوست و مورینیو تایید کرد که او در دیدار با اورتون، اولین بازی لیگ برتری اش را تجربه خواهد کرد.

او به خبرنگاران گفت:" او اولین بازی اش برای چلسی در لیگ برتر را فردا انجام خواهد داد. فکر می کنم او بازیکنی است که با سبک بازی ما به خوبی سازگار شده است. او از نظر تکنیکی خیلی خوب است.

او اشتهای زیادی برای گلزنی دارد و می تواند تجربه اش را به خط حمله جوان ما انتقال بدهد."

اتوئو به تازگی اعلام کرد که زمانی گفته بود هرگز با مورینیو کار نخواهد کرد اما مورینیو وجود هرگونه اختلاف نظر با این مهاجم باتجربه را رد کرد.

" بله، می دانستم که او چنین چیزی گفته بود. باید خوشیار بود. گاهی اوقات چیزهایی می گوئید که چند سال بعد شما را در موقعیت دشواری قرار می دهد. اما مشکلی نیست.

من در اوایل دوران حرفه ای ام شرایط مشابهی با دکو داشتم. وقتی در یک تیم قرار گرفتیم، همه چیز تغییر کرد."

مورینیو بار دیگر اعلام کرد که خوان ماتا همچنان در برنامه هایش جای دارد؛ این در حالی است که به تازگی شایعاتی در مورد جدایی این ملی پوش اسپانیایی از آبی های لندن منتشر شد.

" ماتا بازیکنی است که من علاقه زیادی به بازی اش دارم. من اعتماد زیادی به او دارم اما او باید برای جایگاهش بجنگد. او گاهی اوقات در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت و گاهی اوقات روی نیمکت خواهد بود. با توجه به بازی های زیادی که داریم، این نباید تصمیم عجیبی باشد."

 سرمربی پرتغالی همچنین از تصمیم باشگاه رئال برای فروش مسوت اوزیل ابراز تعجب کرد و گفت:" تعجب کردم که رئالی ها اجازه دادند اوزیل برود. اما فوتبال همین است.

مسوت باشگاه بزرگی را ترک کرد اما به بزرگترین لیگ دنیا آمد و به باشگاهی پیوست که جاه طلبی های بزرگی دارد. او از این انتقال راضی بود. من خاطرات خوبی از کار با او دارم. برای او آرزوی موفقیت می کنم  اما نه خیلی زیرا او اکنون بازیکن تیم رقیب است."