در پایان هفته سوم این رقابتها، 4 تیم با کسب سه پیروزی و درنتیجه 9 امتیاز برای صدرنشینی باهم رقابت می کنند. بارسلونا، اتلتیکومادرید، ویارئال و رئال مادرید

پس از دو هفته تعطیلی لیگ های مختلف اروپایی و انجام بازی های ملی، حالا شاهد آغاز هفته چهارم رقابتهای لالیگا خواهیم بود و در آستانه ی آغاز این هفته نگاهی اجمالی خواهیم داشت به آنچه که در هفته های گذشته سپری شد که می تواند نوید گر آخر هفته ای هیجان انگیز باشد.

چهارتیم 9 امتیازی

در پایان هفته سوم این رقابتها، 4 تیم با کسب سه پیروزی و درنتیجه 9 امتیاز برای صدرنشینی باهم رقابت می کنند. بارسلونا، اتلتیکومادرید، ویارئال و رئال مادرید در هر 3 بازی شان به پیروزی رسیده اند و اتلتیک بیلبائو تنها تیم 6 امتیازی است.

قعرنشینان جدول

در حال حاضر و در پایان هفته سوم، مالاگا، بتیس و ختافه هر کدام تنهایک امتیاز کسب کرده اند و اوساسونا بدون کسب امتیازی تیم بیستم و قعرنشین لالیگاست.

مشارکت هواداران

پرتماشاچی ترین بازی در طول این سه هفته مصاف رئال مادرید با بتیس بود که 76.870 نفر از نزدیک آن را دنبال کردند و کم تماشاچی ترین بازی، مصاف دو تیم آلمریا و ختافه بود که تنها 4هزار نفر در استادیوم حضور داشتند.

آقای گل فعلی

در حال حاضرلیونل  مسی با زدن 5 گل برای بارسلونا در این سه بازی در صدر جدول گلزنان این فصل لالیگاست و الدر پوشتیگا (والنسیا)، دیگو کستا (اتلتیکومادرید)، ایسکو (رئال مادرید) و رودری (آلمریا) همگی سه گله هستند

پرگل ترین بازی تا به اینجا

برد 0-7 بارسلونا مقابل لوانته پرگل ترین بازی این فصل لالیگا بوده که پرگل ترین برد دریک بازی خانگی این فصل نیز به حساب می آید و پرگل ترین برد در خارج از خانه  به برد 3-0 ویارئال مقابل اوساسونا برمی گردد.

تا به اینجای کار 13 بازی بااختلاف یک گل به پایان رسید؛ 5 بازی با اختلاف  2 گل پایان یافته. 2 بازی با اختلاف 3 گل به پایان رسیده و تنها 2 بازی با اختلاف بیش از 5 گل به اتمام رسیده است.

 

منبع:سایت گل