قاسم حدادي فر: هيچوقت براي آندو و آقا جواد كري نمي خوانم/ گل زدن به رحمتي، هميشه سخت است
 
بروزترین وبلاگ فوتبال
قاسم حدادي فر: هيچوقت براي آندو و آقا جواد كري نمي خوانم/ گل زدن به رحمتي، هميشه سخت است
من با آندو و آقا جواد خيلي رفيقم و حتي به شوخي هم براي آنها كري نمي خوانم.
 
قاسم حدادي فر يكي از روزهاي خوب خود را مقابل استقلال سپري كرد. حدادي فر كه يك گل زد و يك بازي تاثيرگذار را انجام داد درباره اين بازي مي گويد:« اين هفته خيلي خوب تمرين كرده بوديم. فكرو هدفمان اين بود كه مقابل استقلال نتيجه بگيريم.خوشبختانه توانستيم يك بازي منطقي و با برنامه انجام بدهيم. استقلال تيم قدرتمندي بود ، با بازيكناني ارزشمند اما خوشحالم كه 3 امتياز را گرفتيم و در جدول بالاتر آمديم»

حدادي فر درباره گلي كه به ثمر رساند مي گويد:« گلي كه زدم زحمت همه بچه ها بود. مرتضي تبريزي از سمت چپ ، پاس خيلي خوبي داد و من هم در محوطه جريمه توپ را وارد درواره كردم. گل زدن به رحمتي هميشه سخت است اما من در 18 قدم بود و مهدي غافلگير شد. خدا مرا كمك كرد كه توانستم دروازه استقلال را باز كنم»

حدادي فر درباره شادي گلش مي گويد:« اين گل را تقديم مي كنم به بهراد حدادي فر، پسر دو ماهه ام . خوشحالم كه گل زدم و توانستم اين گل را تقديم به پسرم كنم»

حدادي فر در پايان مسابقه به عنوان بهترين بازيكن زمين انتخاب شد. او در اين باره مي گويد:« من به نمايندگي از همه ذوبي ها ، بهترين بازيكن زمين شدم. شايد به جرات بتوانم بگويم كه 90 درصد بچه ها فوق العاده بازي كردند كه توانستيم يك روز فوتبالي خوب را رقم بزنيم. انتخاب من هم نظر كارشناسان بود. ضمن اينكه از استقلال هم بازيكناني بودند كه مي توانستند به عنوان بهترين بازيكن زمين انتخاب شوند»

حدادي فر درباره جدال با خط هافبك استقلال كه دوستانش در تيم ملي هستند و اينكه آيا براي آنها كري خوانده يا نه مي گويد:« خط هافبك استقلال يكي از بهترين و قويترين خط هافبك هاي فوتبال ايران است. من با آندو و آقا جواد خيلي رفيقم و حتي به شوخي هم براي آنها كري نمي خوانم. حتي دو، سه بار روي آنها خطا كردم كه البته از آنها عذرخواهي كردم»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل

 
 
 
cache01last1676736644