ونگر: برای تمدید قراردادم عجله ای ندارم
 
بروزترین وبلاگ فوتبال
جمعه 22 شهريور 1392برچسب:, :: 12:0 ::  نويسنده : حمید

ونگر: برای تمدید قراردادم عجله ای ندارم

سرمربی توپچی ها یادآوری کرده که باوجودی که تنها 10 ماه دیگر تاپایان مهلت قراردادش باقی است، اما عجله ای برای تمدید قراردادش ندارد

آرسن ونگر سرمربی فرانسوی آرسنال در صحبت هایی اعلام کرده که عجله ای برای آغاز مذاکرات برای تمدید قرارداد کنونی اش با آرسنال ندارد

قرارداد کنونی سرمربی فرانسوی آرسنال در پایان رقابت های این فصل به پایان می رسد و ونگر یادآوری کرده که اجازه نمی دهد که این ماجرا حواس او را از وظایف هدایت تیمش پرت کند.

این سرمربی 63 ساله در ادامه به این نکته اشاره کرد که می خواهد عملکرد او و تیمش در پایان فصل مورد قضاوت قرار بگیرد و امیدوار است که در پی نمایش قابل قبول در طول این فصل به او پیشنهادی برای تمدید قراردادش ارائه شود.

ونگر در گفت و گو با خبرنگاران گفت:« شرایط شخصی من؟ عجله ای ندارم. الان در ماه سپتامبر هستیم و قرارداد من در ماه ژوئن سال آینده به پایان خواهد رسید. هنوز مسیری طولانی تا آن زمان باقی مانده و هنوز برنامه ریزی ای برای انجام مذاکرات نکرده ایم. من می خواهم که تیمم عملکرد خوبی داشته باشدو در پایان خواهم نشست و بررسی خواهم کرد که چه کارهایی برای این تیم انجام داده ام و بعد از آن خواهم گفت که آری یا نه. باید یک مربی را با درنظر داشتن کارهایی که برای تیمش انجام داده قضاوت کرد.»

شاگردان آرسن ونگر شنبه شب در لیگ برتر مقابل ساندرلند به میدان خواهند رفت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل