دختر سرمربی آرژآنتین: ازنظر من مارادونا بهترین است و نه مسی

وانسا سابه یا، دختر آلخاندرو سابه یا خیلی رک و راست به انتقاد ازستاره آرژانتینی بارسلونا پرداخته

وانسا دختر آلخاندرو سابه یا سرمربی تیم ملی آرژانتین در گفت و گو با رادیو دل پلاتا، صعود تیم ملی کشورش به رقابت های جام جهانی 2014 را به پدرش و اعضای تیم ملی آرژانتین تبریک گفته.

البته درعین حال او نظرش را درمورد لیونل مسی ابراز کرده و گفته:«  قطعا پدر من کمی از این حرف ها ناراحت می شود ولی این نظر من است و برآن پافشاری می کنم. نمی توان تکذیب کرد که مسی کمی رشد کرده و بهتر شده ولی به نظرم واقعا عجیب است بعضی ها بازیکنی مثل مسی را بهترین می دانند، ولی نمی دانم که چرا این را می گویند، از نظر من مارادونا همچنان بهترین است.اگر بهترین بازیکن دنیا باشی، در همه جا خوب بازی می کنی: در بارسلونا، در تیم ملی و در هر تیم دیگری.»

وانسا که یکی از طرفداران پرو پا قرص تیم ولس سارسفیلد نیز هست در بخش دیگری از صحبت هایش از اصطلاح"خونسرد" برای مسی استفاده کرد و در توضیح آن گفت:« منظورم این نیست که مسی بی رگ و خون و بی غیرت است ولی باید کمی پیش برود. گاهی وقتها با خودم می گویم:"چرا مسی آن کارهایی که در بارسلونا انجام می دهد را در تیم ملی انجام نمی دهد؟» و در ادامه به مقایسه مسی با دی ماریا پرداخت و گفت:« دی ماریا بیشتر از مسی تلاش می کند. من شخصا در بولیوی این را امتحان کردم. دی ماریا بیشتر از مسی و هربازیکن دیگری دوید.»