زلاتان :اگر بیل ناکام بماند، هواداران رئال برایش سوت خواهند زد؛ دقیقا همان کاری که با زیدان نمودند؛به لیگ برتر نمی روم

ستاره پاری سن ژرمن به بازیکن ولزی رئال مادرید هشدار داده ویادآوری کرده که کار سختی را در اثبات توانایی هایش در سانتیاگو برنابئو پیش رو خواهد داشت

زلاتان ایبراهیموویچ، ستاره سوئدی باشگاه پاری سن ژرمن معتقد است که گرث بیل ولزی کار سختی برای کنار آمدن با فشارها در باشگاه مادریدی خواهد داشت.

بیل جوان اخیرا با انتقالی جنجالی از تاتنهام به رئال مادرید منتقل شده و ایبرا براین باور است که اگر بیل نتواند توقعات موجود از او را برآورده کند، هواداران رئال ممکن است علیه او شوریده و برایش  سوت های انتقادی بزنند.

سران باشگاه رئال در روزهای پایانی بازار نقل و انتقالات تابستانی مبلغی در حدود 100 میلیون یورو برای خرید بیل به باشگاه تاتنهام پرداختند و حالا ستاره سوئدی دنیای فوتبال نگران آن است که هواداران رئال صبر کمی درمورد بیل داشته باشند و ازماه های ابتدایی  حضور زیدان در باشگاه مادریدی در سال 2001 مثال آورده.

زلاتان در گفت و گو با بی بی سی اسپورت گفت:« هیچ فوتبالیستی ارزش پرداخت چنین مبلغی برای انتقالش را ندارد. این انتقال نجومی فشارهای زیادی را روی دوش بیل قرار خواهد داد. من می دانم که درماه های ابتدایی حضور زیدان در ترکیب رئال مادرید ، هواداران علیه او سوت می زدند. اگر آنها می توانستند علیه زیدان که از نظر من زییکی از بهترین بازیکنان تاریخ دنیای فوتبال است سوت بزنند..... امیدوارم که بیل بازیکن صبوری باشد.»

ایبرا در ادامه صحبت هایش گفت:« من این رویا را در سر داشتم که به بارسلونا بپیوندم ولی بعد از آن با خودم فکر می کنم که شاید بهتر باشد که به جای محقق کردن برخی رویاها، آنها را برای خودت نگه داری. انتقال بیل به رئال مادرید شباهت زیادی به انتقال من به بارسلونا دارد ولی چیزی که باعث به وجود آمدن آن شرایط شد و رقم انتقالم را بالا برد، رسانه ها و تیم فروشنده و بی قراری تیم خریداری برای جذب یک بازیکن بزرگ بودند. »

این درحالی است که در طول این مدت بارها صحبت هایی درمورد احتمال حضور زلاتان در فوتبال انگلیس به گوش می رسد ولی ایبرا با شفافیت تمام اعلام کرد که بعید است که در لیگ برتر بازی کند:« پیوستن به تیمی انگلیسی؟ دوره این کار گذشته است. من بالای 30 سال سن دارم. رابطه خوبی با سران و بازیکنان پاری سن ژرمن دارم و حس می کنم که می توانم تمام توانایی های فوتبالی ام را در پاری سن ژرمن به کار بگیریم. به علاوه مسئولیت بزرگی هم نسبت به تیم دارم. پس در ذهنم فکر انتقال به لیگ انگلیس قرار ندارد.»