تراکتورسازی 2- ملوان 2؛ یک امتیاز سوغات اساتید خارج از خانه / پاشنکوی ستاره علیه ستاره ها

رویای صدرنشینی تراکتورسازی با این تساوی از بین رفت . این در حالی است که ملوانی ها با این نتیجه خوب سروسامانی به وضع خود دادند

گل ها : دغاغله (12)و زارع (51) برای ملوان و کریمی (21، پنالتی) و انصاری فر (45)  برای تراکتور) 
ورزشگاه یادگار امام ، تماشاچی : 25هزارنفر، ساعت 18 
داور:سید مهدی سیدعلی، بهرام کیانی، بابک عباسقلی زاده، سید وحید کاظمی 
اخطار:زارع (ملوان)

تراکتورسازی : حامد لک - حبیب گردانی ، محمدنصرتی ، مرتضی اسدی، محمد ایرانپوریان ، مهدی کیانی ، علی کریمی ،فرشاد احمد زاده(65 مهدی کریمیان) ،  محسن ربیع خواه(55 محمد ابراهیمی) ، کریم انصاری فرد ، سعید دقیقی
سرمربی: مجید جلالی
ملوان : پاشنکو - سیامک کوروشی ، احمد اهی ، امیرحسین فشنگچی ، سید احمد مهدی زاده ،  سهیل رحمانی ،  مازیار زارع ،سعید یوسف زاده(71 ایوور ویتسر) ، مهدی دغاغله (88 رمضانی)، محسن یوسفی ( 63 شاهین ثاقبی)
سرمربی: دراگان اسکوکیچ

شرح گل ها :
1-0 ملوان : فرار عالی دغاغله روی پاس کم نظیر فشنگچی  این مهاجم را با لک تک به تک کرد و دریبل عرضی دغاغله ورزشگاه یادگار امام را به سکوت دعوت کرد.  
1-1 :خطای پنالتی عجیب روی ضربه کرنر تراکتور را علی کریمی به زیبایی به طاق دروازه ملوان کوبید.ملوانی ها روی این تصمیم به داور اعتراض داشتند.  
2-1 ( تراکتور): درحالیکه بازی رو به پایان بود ، مازیار زارع در یک صحنه نامتعادل ، پشت محوطه جریمه توپ را به گردانی داد که او با یک شوت سرضرب توپ را به ملوان کوبیدو انصاری فر در ریباند دروازه ملوان را باز کرد.   
2-2( ملوان ): در حالی که تراکتور بازی را در دست داشت ، مازیار زارع روی یک ضربه شروع مجدد گل دوم را برای تیمش به ثمر رساند. او سانتر بلند از جناح چپ را که مقابل پایش افتاده بود رد یک رفت و برگشت از محوطه شش قدم به گل تبدیل کرد .  

بهترین بازیکن : پاشنکو ستاره ملوان در بازی امروز بود. این گلر اهل مولداوی سه سیو عالی در این بازی داشت . به جز او علی کریمی هم در ترکیب تراکتور خوب نمایش داد .

اتفاق ویژه: ملوان یک بار دیگر در خارج از خانه فرصت طلب بود و تراکتور در یک بازی خانگی دیگر امتیاز از دست داد. این پارادوکس دو تیمی است که از بازی مقابل هواداران خود می ترسند!