ونگر: خرید اوزیل، آماده باش به رقباست

این ملی پوش آلمانی در آخرین روز بازار نقل و انتقالات تابستانی با انتقالی 47 میلیون یورویی به آرسنال پیوست و امروز به طور رسمی به رسانه ها معرفی شد.

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال، معتقد است که این تیم با به خدمت گرفتن مسوت اوزیل، بار دیگر به یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر تبدیل شده است.

این ملی پوش آلمانی در آخرین روز بازار نقل و انتقالات تابستانی با انتقالی 47 میلیون یورویی به آرسنال پیوست و امروز به طور رسمی به رسانه ها معرفی شد.

ونگر به خبرنگاران گفت:" البته این خرید یک اعلام عمومی است. ما چند سال با محدودیت مالی را پشت سر گذاشتیم و هدف ما در این مدت این بود که در چمیپونزلیگ بمانیم.

ما توانستیم این دوره را با موفقیت پشت سر بگذاریم و اکنون از نظر مالی قوی هستیم. بهترین کار، هزینه کردن به موثرترین شکل ممکن است. این به معنای تقویت تیم با همان مقدار پولی است که در اختیار دارید."

آرسنال این هفته در لیگ برتر مقابل ساندرلند قرار خواهند گرفت و ونگر اعلام کرد که هنوز در مورد بازی دادن یا ندادن به اوزیل تصمیم گیری نکرده است.

سرمربی فرانسوی همچنین از اینکه رئالی ها حاضر به فروش این بازیکن شدند، ابراز تعجب کرد  وگفت:" صادقانه بگویم، فکر می کنم فروش او به خرید گرت بیل مربوط می شد. نمی دانم چرا رئال او را فروخت؛ آیا دلیل مالی مطرح بود؟ آیا به این دلیل بود که آنها باید چند بازیکن شان را می فروختند؟ اما به هر حال من غافلگیر شدم.

او همین حالا هم بازیکن فوق العاده ای است اما یک بازیکن در فاصله 25 تا 30 سالگی می تواند به بازیکنی همه کاره تبدیل شود. این فاصله سنی است که یک بازیکن می تواند از خوب به عالی تبدیل شود.

نمی توانم بگویم که این خریدی آسان بود. این انتقال خیلی پیچیده بود زیرا ما زمان زیادی نداشتیم. ما زمان کوتاهی قبل از بازی مقابل تاتنهام این انتقال را نهایی کردیم."