تغييرات مديريتي، نيم‌فصل اعمال مي‌شود؟ رويانيان رفتني است اما نه حالا حالاها!
 
بروزترین وبلاگ فوتبال

تغييرات مديريتي، نيم‌فصل اعمال مي‌شود؟ رويانيان رفتني است اما نه حالا حالاها!

بر همين اساس نمي‌توان مرخصي رويانيان را به حساب بركناري او گذاشت، به خصوص كه رييس هيأت مديره باشگاه هم در مصاحبه‌اي رسماً حمايت باشگاه از رويانيان را اعلام كرده است.

حس رفتن محمد رويانيان از باشگاه پرسپوليس و پايان مأموريت او از سوي ستاد نيروهاي مسلح، صحبت امروز و ديروز نيست كه براي پرسپوليسي‌ها تازگي داشته باشد. هنوز يادمان نرفته جنجال‌هاي رويانيان با كامبوزيا را كه با قدرت تمام جلوي حضورش در پرسپوليس را گرفت و نشان داد كه جايش در اين باشگاه آنقدر محكم هست كه در آخرين مرحله انتخاب جانشينش، همه معادلات را به هم بزند. 
خبرهايي كه از وزارت ورزش درباره تغييرات مديريتي دو باشگاه سرخابي به گوش مي‌رسد، در شرايطي بار ديگر موضوع رفتن رويانيان را بر سر زبان‌ها مي‌اندازد كه اين اتفاقات درست مصادف شده‌اند با مرخصي 10 روزه مديرعامل باشگاه پرسپوليس. به همين خاطر است كه نمي‌‌توان از كنار دوري 10 روزه آقاي مديرعامل در بحبوحه اين حرف و حديث‌ها، به راحتي گذشت. درست است كه محمد رويانيان علت درخواست مرخصي را نياز به استراحت و ريكاوري بيان كرده اما حتي قديمي‌ترين كاركنان باشگاه هم ياد ندارند كه شخص مديرعامل درخواست مرخصي كرده باشد! با اين حال او اوايل هفته جاري اين درخواست عجيب را با مسوولان باشگاه در ميان گذاشته و اداره باشگاه را به منتقمي سپرده است تا امروز اين ابهام به وجود بيايد كه آيا رويانيان از اين مرخصي 10 روزه بازمي‌گردد يا خير؟ 
همه اين گمانه‌زني‌ها اما در حالي است كه با وجود تأكيد وزارت ورزش بر اعمال تغييرات مديريتي در باشگاه‌هاي پرسپوليس و استقلال، صالحي اميري خيال ندارد در اين مورد با شتابزدگي عمل كند و در اوج برگزاري رقابت‌هاي ليگ تغييرات مدنظرش را به يكباره اعمال كند. ضمن اينكه براساس خبرهايي كه از وزارت به گوش مي‌رسد، او ترجيح مي‌دهد تصميم‌گيري دراين خصوص را به بعد از اخذ رأي اعتماد از مجلس شوراي اسلامي موكول كند. به همين خاطر بررسي‌ها براي انتخاب جانشين رويانيان در شرايطي آغاز شده است كه اعمال نظرها به زماني مثل تعطيلات نيم‌فصل موكول شده است. 
بر همين اساس نمي‌توان مرخصي رويانيان را به حساب بركناري او گذاشت، به خصوص كه رييس هيأت مديره باشگاه هم در مصاحبه‌اي رسماً حمايت باشگاه از رويانيان را اعلام كرده است. 
اين رفتن اما تنها در يك صورت بدون بازگشت خواهد بود و آن اين است كه محمد رويانيان با اطلاع از موضع وزارت ورزش و تصميم‌هاي گرفته شده براي اعمال تغييرات در نيم فصل، پيش از آنكه بركنار شود، تصميم به كناره‌گيري گرفته باشد. 
هرچند اين فرضيه هم با شناختي كه از رويانيان و تمايلش به ماندن در پرسپوليس داريم قدري دور از ذهن به نظر مي‌رسد اما قطعاً حالا كه او شانسي براي مقابله با تصميم وزارت ندارد، ممكن است به واكنش‌هاي غيرقابل پيش بيني هم روي بياورد و اين اتفاق عجيبي براي او نخواهد بود. 
آنچه مسلم است اما اينكه چه رويانيان از اين مرخصي بازگردد و چه بازنگردد، تغيير مديرعامل پرسپوليس تا نيم‌فصل رقابت‌ها موضوعي قطعي خواهد بود. 
وزارت ورزش در نظر دارد اين بار با بررسي‌هايي دقيق، يك گزينه ورزشي را به جاي رويانيان بنشاند و به واسطه اين انتخاب تحولي در شيوه‌هاي درآمدزايي و عملكرد باشگاه به وجود آورد. 
نكته مهم اما اين است كه با توجه به هزينه‌هاي ميلياردي مورد نياز براي به پايان بردن برخي طرح‌هاي باشگاه كه توسط رويانيان استارت زده شده و همچنين قراردادهاي سنگين خريدهاي باشگاه، آيا مديرعامل جديد از پس پرداخت اين همه هزينه برخواهد آمد يا خير؟ 
همچنين بايد ديد با توجه به نظرات متفاوت مديريت جديد با رويانيان، آيا برنامه‌‌اي براي به پايان رساندن اقدامات مثبتي كه در دوران مديريت قبلي انجام شده، خواهد داشت يا همه هزينه‌‌هاي ميلياردي او براي طرح‌هايش پوچ خواهد شد؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل