کریم و کریمی سه گله شدند !

کریم انصاریفرد و علی کریمی با گلزنی برابر ملوان هر دو سه گله شدند و خیز بلندی برای رسیدن به صدر جدول گل زنان برداشته اند.

کریم انصاریفرد و علی کریمی، دوستاره‌ی پرسپولیسی تراکتورسازی که در پایان لیگ دوازدهم این تیم را ترک کردند و راهی تراکتور شدند و روند خوبی را در این تیم در پیش گرفته‌اند و از جمله ارکان موفقیت تیم خود در چند هفته‌ی اخیر بوده‌‌اند.

به گزارش سایت گل، انصاریفرد و علی کریمی امروز موفق شدند در نیمه‌ی نخست تراکتور را به یک پیروزی ارزشمند برسانند و با گل‌زنی‌های خود بازی شکست‌خورده را با یک پیروزی در پایان نیمه‌ی اول عوض کنند.

علی کریمی، هافبک ارزشمند تیم تراکتورسازی همچنان در فوتبال ایران می‌درخشد و یا گل می‌زند و یا پاس گل می‌دهد. او سومین گل فصل خود را نیز در این دیدار به ثمر رساند. کریمی در بازی گذشته نیز یک پاس گل داد تا در تراکتور در قامت یک ستاره باشد.

مهاجم جوان و آقای گل لیگ یازدهم، موفق سومین گل فصل خود را نیز به ثمر برساند. نکته‌ی جالب در مورد انصاریفرد سه پاس گلی است که تا این‌جای کار در تیم تراکتور داده است و این نشان از آمادگی بالای این بازیکن می‌دهد.

باید دید انصاریفرد و علی کریمی در نیمه‌ی دوم می‌توانند به صدر جدول گل‌زنان که با 5 گل در اختیار رضا نوروزی است حمله کنند یا خیر.