http://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim//Uploaded/Image/139206032144122981044064.jpg

محمد قاضي كه با درخشش در ذوب آهن ستاره شد و به تيم ملي رسيد حالا بايد مقابل همين تيم و اين بار با پيراهن استقلال به ميدان برود

محمد قاضي كه  با درخشش در ذوب آهن ستاره شد و به تيم ملي رسيد حالا بايد مقابل همين تيم و اين بار با پيراهن استقلال به ميدان برود.
قاضي فصل گذشته و با پيراهن پرسپوليس دقايقي درفولاد شهر به ميدان رفت اما توفيقي نداشت .او در بازي  معروف  آب هاي جادويي هفته نهم سپاهان – پرسپوليس از دقيقه 64 وارد ميدان شد  اما هر سه هافبك مياني  پرسپوليس گيج و منگ شده بودند تا توپي به او نرسد .وي در ديدار ذوب آهن – پرسپوليس  كه در اواخر فصل برگزار شد  و به تساوي انجاميد   هم به ميدان  نرفت  چرا كه يحيي گل محمدي در آن مقطع اعتقاد چنداني به او نداشت.
اين مهاجم  فيزيكي  در ديدار جام حذفي ذوب آهن – پرسپوليس  هم   از دقيقه 103 و به جاي غلامرضا رضايي وارد ميدان شد تا  بعد از مطرح شدن مسائلي درباره پاس ندادن او و انصاري فر به هم كنار انصاري فر  نمايشي اميدوار كننده داشته باشد.
حالا اين مهاجم  با پيراهن آبي مقابل تيم سابقش كه از آن اوج گرفت،مي ايستد  و شايد يكي از آن شوت هاي سنگينش  را كه در همين ورزشگاه تبديل به گلي خاطره انگيز مقابل بنيادكار و لوئيس فيليپه اسكولاري شد براي تيم سابقش كنار گذاشته باشد.
 
يادمان نرود  قاضي امسال با بازيكني كه فصل قبل براي پرسپوليس به مدان مي رفت قابل مقايسه نيست چرا كه او در كل فصل قبل  سه گل براي تيمش زد اما امسال در 8 بازي ليگ و يك بازي آسيايي سه گل به ثمر رسانده است كه آمار اميدوار كننده اي به حساب مي آيد.