ممنوع الكاري ميثاقيان و تلاش براي حل مشكل

مدتي است كه بحث ممنوع الكاري ميثاقيان در محافل فوتبالي مطرح است اما هيچ كس نمي داند منشا اين اتفاق از كجاست

اكبر ميثاقيان بعد از مدت ها به مشهد برگشت تا تيم نوساخته پديده شانديز را در ليگ دسته اول هدايت كند تا مثل كارهاي بزرگي كه درشموشك نوشهر ، شهرداري تبريز و آلومينيوم هرمزگان انجام داد، اين تيم تازه وارد مشهدي را در اولين سال حضورش در ليگ  آزادگان به ليگ برتر برساند.
براي اين مهم  ميثاقيان خيلي زود كارش را در  تيم جديد خود  آغاز كرد و براي حضوري قدرتمندانه در رقابت هاي فصل تازه ليگ آزادگان با جذب چندين بازيكن سابق ليگ برتري و نفرات با تجربه و شناخته شده تيم خوبي بست كه حتي اميد صعود به ليگ برتر به حساب مي آيد.
تيم او در جام حذفي هم خوش شانس بود كه  با كنار رفتن پاس همدان ،اولين حريفش  را به راحتي كنار زد  و صعودي بي دردسر  به مرحله دوم داشت تا در صورت شكست نماينده اردبيل كه تيمي دسته دومي به حساب مي آيد  به مصاف پرسپوليس برود.
تيم ميثاقيان چندي قبل  در تهران اردويي برپا كرد و با وجود اينكه مقابل مس سونگون ورزقان  نمايشي نااميد كننده ارائه كرد اما  به كسب نتايج خوب در  فصل جديد كه از 31 شهريور ماه آغاز خواهد شد اميد زيادي داشت و راحت كارهايش را پيش مي برد تا اينكه يك  شايعه جدي كه كم كم به واقعيت پيوست اوضاع پديده شانديز و  سرمربي مشهورش را تحت تاثير قرارداد.
مدتي است كه بحث ممنوع الكاري ميثاقيان در محافل فوتبالي مطرح است  اما هيچ كس نمي داند منشا اين اتفاق از كجاست.اين خبر به خود ميثاقيان هم رسيده و او در تلاش است تا اين مشكل را حل كند.او طي روزهاي اخير در  زمين تربيت  معلم مشهد و در محل تمرين تيمش حاضر بوده و  كارش را در كنار عليرضا مرزبان پيش مي برد اما  بشدت درگير اين قضيه است  تا قبل از شروع بازي هاي ليگ يك مشكلش را حل كند.
ميثاقيان  به خاطر وجود اين مشكل در دسترس نيست و با خاموش كردن تلفن همراهش مي خواهد تا زماني كه مجوز نيمكت نشيني در ليگ دسته اول را نگرفته حرف نزند.
 
بايد ديد بعد از مشكلاتي كه براي ابومسلم  يكي از سه نماينده فوتبال مشهد در ليگ دسته اول رخ داده و تبديل به كلافي پيچيده شده اوضاع پديده شانديز هم به خاطر مشكل ميثاقيان بهم مي ريزد يا قبل از شروع فصل اين مشكل حل خواهد شد.