سپهر حيدري:براي گل چهارمم به استقلال سورپرايز دارم/ فصله زياد بين گل سوم و چهارم اذيتم مي كند/مردم اصفهان به ذوب آهن كم لطفي مي كنند/كاپيتان اول ذوب آهن صلصالي است

خودم كه خيلي دوست دارم گل بزنم چون بين گل سوم و چهارمم خيلي فاصله افتاده و اين مساله اذيتم مي كند.

سپهر حيدري  كه هميشه از علاقه اش به پرسپوليس حرف زده و به قول خودش هواداران اين تيم در وي آي پي قلب او جاي دارند  انگيزه  زيادي براي  باز كردن دروازه حريف آبي پوش دارد.سپهر كه هميشه  خوب حرف مي زند به لزوم كسب سه امتياز براي بالا رفتن ذوب آهن در جدول تاكيد مي كند اما از عدم حمايت مردم اصفهان از ذوب آهن گله دارد.
بعد از باخت به فولاد مي توان گفت تيم تان در نتيجه گيري كمي نوسان دارد و به ثبات نرسيده؟
نه،ما در چهار بازي قبل از ديدار با فولاد 8 امتياز گرفته بوديم كه به نظر من براي ذوب آهن نتيجه خوبي بود.شايد اگر بخواهم مسائل مربوط به بدنسازي و  يارگيري را مطرح كنم ديگر تكراري شده باشد و به گذشته مربوط مي شود  اما الان ذوب آهن در بهترين شرايط قرار دارد ؛هم از لحاظ بدني هم اينكه واقعا اعضاي تيم يكدل هستند  و تيم به شرايط بسيار خوبي رسيده .حتي ما در اهواز هم يك بازي يكطرفه مقابل فولاد انجام داديم  و تنها به خاطر يك ضربه ايستگاهي و تيزهوشي بختيار رحماني  باختيم.واقعا در آن شرايط  و در اهواز فولاد هيچ وقت اينطوري تحت فشار قرار  نگرفته بود.
بازي مقابل استقلال چطور خواهد بود؟
خب استقلالي ها هم خودشان مي دانند بازي بسيار سختي مقابل ما خواهند داشت.البته استقلال هم تيم بسيار خوبي است  و امير قلعه نويي هم خيلي خوب اين تيم را مديريت مي كند و از نظر فني و ارنج هم خوب هستند.آنها روي نيمكت هم بازيكنان خوبي دارند  اما من فكر مي كنم در مجموعه ذوب آهن  عوامل باتجربه زيادي داريم كه مي توانند تاثير گذار باشند.از گلر بگيريد تا نوك حمله  ما بازيكن با تجربه و هماهنگ زيادي داريم.خود استقلالي ها هم مي دانند كه اين بازي بيرون از خانه برايشان خيلي سخت است .ما هم انگيزه داريم تا با كسب اين سه امتياز در جدول  چند پله بالا  بيائيم.
پس پتانسيل شكست استقلال را در تيم تان مي بيني؟
صد در صد.اگر دقت كنيد مي بينيد كه نفت تهران هم تيم خيلي خوبي بود اما از ما سه گل خورد .ما ملوان را در خود انزلي برديم  و بازي  با فولاد هم كاملا يكطرفه بود  و فولادي ها خدا را شكر مي كردند چون در آن روز به آنها نگاه خاصي داشت  وگرنه در آن هواي گرم همه ديدند كه ما چطور تيم صدر جدول را تحت فشار گذاشته بوديم.مقابل استقلال هم مي خواهيم در حد نام ذوب آهن بازي كنيم تا كارگران ذوب آهن كه چند هفته اي است بالاي جدول را نديدند شاد شوند.
ظاهرا با غيبت سه چهار بازيكن كليدي استقلال كار برايتان راحت تر هم هست.
خب اين بي تاثير نيست اما استقلال نيمكت خوبي هم دارد .البته ما هم چند بازيكن مصدوم داريم  كه در اثين بازي نيستند.به غير از وحيد علي آبادي كه رباط پاره كرده محسن مسلمان هم مصدوم است  و معلوم نيست كه در اين بازي بتواند كمك مان كند يا نه.
تو هميشه از علاقه ات به پرسپوليس گفته اي و طبيعي است براي اين بازي انگيزه زيادي داشته باشي.واقعا براي تو اين بازي ،بازي خاصي است؟
من خودم به شخصه براي استقلال  و آقاي قلعه نويي احترام زيادي قائلم ولي خب الان پيراهن ذوب آهن را به تن دارم  و براي پيروزي اين تيم تلاش مي كنم .هواداران پرسپوليس هم هميشه براي من قابل احترام هستند و دوست شان دارم .
تا حالا چند گل به استقلال زده اي؟
سه گل كه هر سه تايش با ضربه سر بوده است.
امكان دارد در اين بازي چهارمي اش را ببينيم؟
خودم كه خيلي دوست دارم گل بزنم چون بين گل سوم و چهارمم خيلي فاصله افتاده  و اين مساله اذيتم مي كند.
اگر گل بزني عدد چهار را نشان مي دهي؟
نه بابا من اصلا دنبال اين چيزها نيستم  اما اگر گل بزنم  حتما يك سورپرايز خواهم داشت ضمن اينكه اول سعي مي كنم وظايف دفاعي ام را درست انجام بدهم.
فكر مي كني فشاري كه استقلال در بازي سنگين دربي متحمل شد روي كيفيت اين تيم در بازي با شما تاثير گذار باشد؟
هميشه بازي قبل و بعد از دربي تحت تاثير اين مسابقه است .من خودم 8-7 تا دربي تهران را تجربه كرده ام  ضمن اينكه مي دانيم استقلال روي بازي با تيم تايلندي هم تمركز كرده  اما ما تمام تمركزمان روي اين بازي است  و با نفرات با تجربه اي كه داريم به لحاظ رواني كاملا براي اين بازي آماده ايم.
كار كردن با لوكا چطور است؟اين داستان پيشنهاد مس روي كار او تاثير نگذاشته؟
حقيقيت اين است كه كار لوكا را همه ديده اند  و مي دانند از لحاظ فني هم سطح بالايي دارد  ضمن اينكه اصلا بد اخلاق نيست فقط خيلي منضبط است .اگر دو هفته با او كار كنيد  مي بينيد كه اصلا بداخلاق نيست  و خيلي هم مهربان است.ما هم با ايشان راحتيم  و تفكراتش را فهميده ايم.ايشان از لحاظ فني در سطح بالايي هستند   و خيلي هم مهربانند .حاشيه هايي  هم  كه  دور و بر لوكا  به وجود آمده روي كار او و و بازيكنان ذوب آهن تاثير نمي گذارد  چون ما مي توانيم با پيروزي مقابل استقلال  و يكي دو بازي آينده  قبل از تعطيلي ليگ به بالاي جدول برسيم .ما اختلاف زيادي با صدر جدول نداريم و بايد در اين دو سه بازي حداكثر امتياز ها را جمع كنيم.
الان تو كاپيتان ذوب آهن هستي ؟
حقيقت اين است كه فرقي نمي كند چون در تيم ما بازيكن باتنجربه زياد داريم.من سال 83،84،85 كه سه سال آخر حضورم در ذوب آهن بود افتخار كاپيتاني اين تيم را داشتم .بعد از آن چند سال نبودم و بعد برگشتم اما در تيم ما همه باتجربه ها احترام همديگر را نگه مي دارند .محمد صلصالي كاپيتان اول تيم است اما او به من تعارف مي زند .اصلا همه عين برادريم  . بين  من و مهدي رجب زاده،قاسم حدادي فر ،اسماعيل فرهادي و فرشاد بهادراني  همه سابقه  خيلي زيادي دارند اما  به من لطف مي كنند .من و صلصالي هم به خاطر رفاقتي كه داريم  مدام به هم بازوبند را تعارف مي كنيم اما كاپيتان اول ذوب آهن صلصالي است.
راستي امسال هواداران ذوب آهن در بازي هاي خانگي تان از شما حمايت مي كنند؟
 
يك تعداد محدودي مي آيند اما مردم اصفهان يك مقدار به تيم ذوب آهن كم لطفي مي كنند .ما نايب قهرمان آسيا هستيم  و غير از پارسال چند فصل در كورس قهرماني بوده ايم .واقعا به حمايت آنها خيلي نياز داريم .معمولا در بازي هاي ما با تيم هاي حريف به غير از ديدار با پرسپوليس و استقلال حريفان فكر مي كنند در خانه خودشان بازي مي كنند  كه اين خيلي كار ما را سخت مي كند  يا احساس مي كنيم بازي دوستانه است .البته بايد به آن تعدادي كه به ورزشگاه مي آيند دست مريزاد گفت .درست است مسافت فولادشهر تا اصفهان زياد است  اما حداقل توقع داريم مردم فولادشهر بيايند  و حمايت مان كنند.حدود 95-90 درصد مردم فولادشهر در همان جا و كارخانه هاي ذوب آهن شاغلند و اصلا فلسفه  ساخت ورزشگاه در آنجا اين بوده كه آنها بيايند و حمايت كنند اما متاسفانه اين اتفاق رخ نمي دهد.فكر مي كنم اين مهم نياز به كمي تبليغ دارد.