ویکتور والدس زیر ذره بین سران چلسی

سران چلسی آماده پرداخت دستمزدی رویایی به ویکتور والدس هستند

این طوربه نظر می رسدکه ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی چلسی تمایل زیادی به جذب دروازه بانان باتجربه دارد. در پورتو ویتوربایا دروازه بان تیم او بود وبا اتکا به مهارت های بایا بود که پورتو قهرمان لیگ قهرمانان اروپا درسال 2004شد. در چلسی او با چک به موفقیت رسید و در اینتر هم ژولیو سسار سنگربان تیم مورینیو بود و توانست در کسب قهرمانی سه گانه به مورینیو کمک کند.در رئال،او با کاسیاس در افتاد وترجیح داد تا از تجریبات دروازه بان باتجربه ای مثل دیگو لوپس بهره ببرد.
حالا هدف اصلی آقای خاص این است که ویکتور والدس دروازه بان بارسلونا را به استمفورد بریج ببرد.به نظر می رسد که او با پاسخ مثبت ضمنی والدس روبرو شده و پروسه مذاکره با والدس به جریان افتاده است. آینده پترچک در چلسی مشخص نیست و چند وقتی است که گمانه زنی ها درمورد احتمال جدایی او از استمفورد بریج به گوش می رسد وشنیده می شود که چک به فکر خداخافظی از دنیای فوتبال افتاده یا ممکن است او به لیگ دیگری منتقل شود. از همین رو مورینیو به فکر یافتن جانشین مناسبی برای چک افتاده است.این درحالی است که تیبائو کورتوا، دروازه بان کنونی اتلتیکو، به باشگاه لندنی تعلق دارد ولی بعید است که مورینیو او را به عنوان دروازه بان اصلی تیمش برگزیندو به دنبال دروازه بان باتجربه ای است. والدس هم مدتهاست اعلام کرده که این آخرین فصل حضور اودربارسلوناست وبعید به نظر می رسد که مشکلی درانتقال به چلسی داشته باشد.
سران چلسی آماده اند تا دستمزدی نجومی به والدس داده تا او را به تیمشان ببرندو حاضرند سالی 10 میلیون یوروی خالص به او دستمزد بدهند. آنها می دانند که والدس به عنوان بازیکن آزاد از بارسا جدا خواهد شد و از همین رو پرداخت دستمزدی بالا به او مشکل خاصی نخواهد بود.
علاوه بر چلسی،تیمهای پاری سن ژرمن و موناکو هم به دنبال جذب والدس هستند و ویکتور هم بارها گفته که در اسپانیا نخواهد ماند و دوست دارد تجربه حضور در لیگی دیگر را حس کند. آرسنال و منچسترسیتی هم می توانند دیگر رقبای چلسی در جذب والدس باشند ولی چلسی در جایگاه بهتری نسبت به سایر رقبا قرار دارد