نادر فریادشیران: دربی دیگر نماد فوتبال ایران نیست

دربی دیگر نماد فوتبال ایران نیست به نظر من بازی‌های زیباتری دیگری در لیگ وجود دارد که جذابیت‌های فراوانی هم به دنبال دارد

صبای قم توانسته در فصل جدید بازی‌های زیبایی از خودش به نمایش بگذارد و نتایج بسیار خوبی را برخلاف انتظار بگیرد و با بضاعت کمی که داشته توانسته در میانه جدول جا خوش کند در همین رابطه با نادر فریادشیران رفیق گرمابه و گلستانه مایلی کهن صحبت کرده‌ایم.
آقای فریادشیران برخلاف انتظار توانسته‌اید نتایج خوبی بگیرید؟
ابتدا باید بگویم این لطف خدا و تلاش بچه‌ها بوده که توانسته‌ایم به این جایگاه دست پیدا کنیم اما من اعتقاد دارم جدا از بحث نتیجه‌گیری تیم صبا بازی‌های باکیفیتی از خودش به نمایش می‌گذارد. شما اگر بازی‌های ما را دقت کنید می‌بینید که صبا حتی در همین بازی که ما به تراکتور باختیم بازی با کیفیت و قابل قبولی از خودمان به نمایش گذاشتیم.
فکر می‌کنید بتوانید این روند مثبت و بازی‌های با کیفیت را ادامه دهید؟
قطعا می‌توانیم چرا که همه بچه‌ها دوست دارند با نتایج خوب صبا خودشان را تثبیت کنند و فکر کنم با رسیدن  محروم و مصدومانمان بتوانیم بهتر کار کنیم و نیم نگاهی هم به بالاهای جدول داشته باشیم.
آیا شما هم مثل باشگاه‌های دیگر اعتقاد دارید که اردوهای تیم ملی ممکن است به شما ضربه بزند؟
 واقعا نمی‌دانم چه منطقی پشت این اردوهای بلندمدت است. من اعتقاد دارم که ما بهتر است از روزهای فیفا استفاده کنیم و در این روزها با انجام بازی‌های تدارکاتی و اردوهای چند روزه به تیم ملی کمک کنیم نه اینکه در روزهایی غیر از آن که لیگ در حال برگزاری است با برگزاری اردوهای بلندمدت به لیگ و فوتبال ایران ضربه بزنید. کی‌روش در این زمینه حرفه‌ای عمل نمی‌کند و خودخواه است.
البته لیگ ایران هم در بهترین شرایطش خیلی پویا نیست و دیگر جذابیتی ندارد. دربی را که دیدید؟
دربی دیگر نماد فوتبال ایران نیست به نظر من بازی‌های زیباتری دیگری در لیگ وجود دارد که جذابیت‌های فراوانی هم به دنبال دارد، به نظر من مربیان این دو تیم ترسو بودند و باعث شدن که یک بازی بی‌کیفیت از آب دربیاید وگرنه می‌توان بازی‌های جذابی را در لیگ تماشا کرد چه بسا که این دو تیم در بازی‌های دیگرشان مثل استقلال - سپاهان یا پرسپولیس - سپاهان و یا پرسپولیس  فولاد بازی‌های جذاب و دیدنی است.