جریمه گل نزدن بنزما: نیمکت نشینی نود دقیقه ای مقابل بلاروس

در شبی که دشام، بنزما را روی نیمکت ذخیره ها قرار داد تیمش توانست بعد از 500 دقیقه ناکامی در گلزنی با نتیجه 2-4 از سد بلاروس عبور کند

تیم ملی فرانسه دیشب در جریان بازیهای مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 درقاره اروپا و در گروه آی مقابل بلاروس به میدان رفت.

دراین بازی دیدیه دشام، به دلیل مسائل تکنیکی کریم بنزما را در ترکیب اصلی تیمش قرار نداد و او را روی نیمکت ذخیره ها قرارداد. این تصمیم در شرایطی اتخاذ شد که بنزما در چندین بازی اخیر خروسها موفق به گلزنی نشده بود وتیم ملی فرانسه بیش از 500 دقیقه بود که به گل نرسیده بود.

نیمکت نشینی بنزما اتفاقی بود که از سال گذشته شاهد آن نبودیم. این ماجرا باعث شد تا او حتی یک دقیقه هم در بازی با بلاروس به میدان نرود و حالا باید منتظر ماند و دید که در آخرین بازی فرانسه درمرحله مقدماتی جام جهانی 2014 سرنوشت بنزما به چه ترتیبی خواهد بود.

اولیور ژیرود تنها مهاجم فرانسه در این بازی بود و فرانک ریبری هم با وجودمشکلات فیزیکی ای که داشت در زمین مسابقه قرار داشت و توانست با زدن دو گل تیمش را به سمت برد سوق بدهد و فرانسه با نتیجه 2-4 از سد بلاروس عبور کرد.

بنزما 1217 دقیقه است که برای تیم ملی فرانسه به گل نرسیده و تا پیش از این و در تمام دیدارهایی که دیدیه دشام روی نیمکت مربیگری خروس ها قرار می گرفت، بنزما درترکیب اصلی تیم او قرار داشت و تنها به جزو مواقعی که مصدوم یا محروم بود برای تیم دشام بازی می کرد ولی گویا حالا صبر دشام هم درمورد کریم سر آمده است.

  foton