ویلشر: درسهای زیادی از سسک فابرگاس گرفتم؛سسک بهترین بازیکنی است که کنارش بازی کرده ام

ستاره آرسنال به تمجید از ستاره بارسلونا پرداخته و گفته که او بهترین بازیکنی است که در کنارش بازی کرده

جک ویلشر در صحبت هایی اعلام کرده که در طول دورانی که در آرسنال در کنار سسک فابرگاس بازی می کرده، درسهای زیادی از این ستاره اسپانیایی گرفته و براین باور است که سسک بهترین بازیکنی است که در کنارش به میدان رفته.

سسک فابرگاس که در سال 2011 به بارسلونا پیوست، هشت سال برای آرسنال توپ می زد و حالا ویلشر در صحبت هایی به تمجید از او پرداخته.

ویلشر در گفتگو با هفته نامه اسکوایر گفت:« بهترین بازیکنی که در کنار او بازی کرده ام، سسک فابرگاس است. من تنها یک سال قبل از بازگشت او به بارسلونا، با سسک همبازی بودم ولی درسهای زیادی از او آموختم. شیوه رفتار او با توپ و پاسهایی که می دادو گلهایی که می زد آموزنده بود. سسک در آرسنال رشد کرده بود و در سن کمی به آرسنال آمده بود. این دقیقا همان مسیری است که من هم می خواهم آن را طی کنم. »

ویلشر در حال حاضر دراردوی تیم ملی انگلیس به سرمی برد و جمعه شب با سایر هم تیمی هایش در سه شیر توانستند با نتیجه 0-4 از سد مولداوی عبور کنند.

این برد باعث شد تا انگلیس در صدر جدول گروهی اش در مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 قرار بگیرد و ویلشر مطمئن است که انگلیس به جام جهانی خواهد رسید:« ما به عنوان یک کشور فوتبالی با کیفیتی که از آن بهره مندیم، نمی توانیم به چیز دیگری جز حضور در جام جهانی فکر کنیم. ما بازیهای سختی را پیش رو داریم ولی می دانیم که اگر در این بازیها به پیروزی برسیم، در برزیل خواهیم بود. ما در ریودوژانیرو حضور خواهیم یافت و فکر می کنم که تمام بازیکنان تیم برروی این موضوع متمرکز هستند.»