صادقیان: صادقی باید دقیقه سه اخراج می‌شد/ جکی‌ چان هم اینطور نمی‌زند که صادقی زد
 
بروزترین وبلاگ فوتبال

صادقیان: صادقی باید دقیقه سه اخراج می‌شد/ جکی‌ چان هم اینطور نمی‌زند که صادقی زد/ اگر فلج می‌شدم چه جواب می‌دادند؟

سر درگیری‌ام با نکونام چیزی متوجه نشدم و اصلا هم نمی‌خواستم او را مصدوم کنم. این درگیری‌ها در فوتبال پیش می‌ آید

دربی غیرجذاب پرسپولیس و استقلال بیشتر از آن‌که موقعیت گل داشته باشد، درگیری‌های فیزیکی و خطاهای شدید داشت. پس عجیب نیست که ۲۴ ساعت بعد از بازی بازیکنان دو تیم بیشتر از هر چیز درباره خطاها و کارت‌ها صحبت می‌کنند. از جمله پیام صادقیان که به عنوان بهترین بازیکن میدان هم معرفی شد؛ لابد به این دلیل که بیشترین خطاها را تحمل کرده بود!

مهاجم جوان پرسپولیس در دقایق پایانی بازی آن‌قدر عصبی شده بود که یک تکل فوق‌خطرناک روی پای نکونام رفت و نزدیک بود کاپیتان تیم ملی را روانه بیمارستان کند. پیام که حالا کمی آرام‌تر شده درباره آن صحنه می‌گوید: «سر درگیری‌ام با نکونام چیزی متوجه نشدم و اصلا هم نمی‌خواستم او را مصدوم کنم. این درگیری‌ها در فوتبال پیش می‌آید. نکونام بازیکن ملی و افتخار فوتبال ما است

البته همین خطایی که به قول صادقیان در فوتبال پیش می‌آید(!) می‌توانست یک کارت قرمز برای او داشته باشد. اما اسم کارت قرمز بازیکن پرسپولیس را به یاد صحنه دیگری می‌اندازد: «چرا کسی نمی‌گوید امیرحسین صادقی که در دقیقه ۳ خطای شدیدی روی من انجام داد باید اخراج می‌شد و استقلال از اول بازی ۱۰ نفره می‌شد؟ خطای صادقی آن‌قدر شدید بود که خدا به من رحم کرد فلج نشدم. هنوز جای استوک‌های صادقی روی بدن من مانده است. مصدوم نشده‌ام اما نمی‌توانم کتفم را تکان دهم چون درد شدیدی دارم.»

صادقیان معتقد است جکی چان هم این‌طور ضربه نمی‌زند که صادقی او را زده: «اگر اتفاق بدی برایم رخ می‌داد او چه جوابی داشت که بدهد؟ کلا همه بازیکنان استقلال خطاهای شدیدی انجام می‌دادند. قاضی هم تکل بدی روی پای من زد که داور می‌توانست او را اخراج کند.»

تا صادقیان تمام بازیکن‌های استقلال را از زمین اخراج نکرده، بگذارید کمی هم درباره مسائل فنی از او بشنویم: «بازی خیلی بدی نبود. هر دو تیم موقعیت‌هایی برای گل زدن داشتند که نتوانستند از آن‌ها استفاده کنند. من نمی‌گویم حق پرسپولیس بود که بازی را ببرد چون استقلال هم مثل ما موقعیت داشت. تساوی نتیجه عادلانه‌ای برای این بازی بود

با این حساب لااقل در این یک مورد عدالت اجرا شده است. یعنی خلق سومین تساوی بدون گل متوالی که نفرات دو تیم را راضی و تماشاگران بازی را کاملا ناراضی به خانه فرستاد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل