بوفون: در یووه با فوتبال خداحافظی می کنم

دروازه بان بینکونری در صحبت هایی اعلام کرده که برنامه ای برای جدایی از یوونتوس ندارد

جانلوئیجی بوفون دروازه بان باتجربه یوونتوس در صحبت هایی اعلام کرده که می خواهد با پیراهن یوونتوس با فوتبال حرفه ای خداحافظی کند.

این دروازه بان 35 ساله در بیش از 430 بازی درون دروازه بینکونری قرار گرفته و در سال 2001 با قراردادی 51 میلیون یورویی از پارما به یوونتوس پیوسته. حالا او اعلام کرده که برنامه ای برای پیوستن به تیمی دیگر قبل از خداحافظی از دنیای فوتبال ندارد.

بعد از برد 0-1 تیم ملی ایتالیا مقابل بلغارستان از سری بازیهای مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 در قاره اروپا، بوفون به خبرنگاران گفت:« فوتبالم را در یوونتوس به پایان خواهم برد؛ تا زمانی که آنها از من خسته نشوند، بعید می دانم که از یوونتوس جدا شوم.»

بوفون درآنالیز بازی تیمش مقابل بلغارستان و عملکرد خودش در این بازی گفت:« نمی دانم که کدام مهارم دراین بازی، سخت ترین مهار بود. از نظر سختی کار باید بگویم که مهارهایم دراین بازی شباهت زیادی به هم داشتند. من خوشحالم ولی بعید می دانم که این اولین بار در 135 بازی ملی ام بوده باشد که عملکرد خوبی نشان داده ام.»

بوفون در صورتی که در بازی سه شنبه شب تیم ملی ایتالیا مقابل جمهوری چک در ترکیب آتزوری قرار بگیرد به رکورد 136 بازی ملی کاناوارا خواهد رسید. حالا بوفون اعلام کرده که از این بابت احساس غرور می کند:« امیدوارم که سه شنبه شب، شب جشن همه باشد. شرایط شاید برای من رضایت بخش باشد ولی این بازی به شرطی برایم لذت بخش است که بتوانیم مجوز صعود به جام جهانی را کسب کنیم.»