ماجدی : درباره خواب شیرینی اظهار نظر نمی کنم!/ این خنده دار نیست که ما 3 روز پی درپی در پرواز باشیم؟! / چرا به تاخیر پرسپولیس در ارائه لیست توجهی نشد؟

من ترجیح می دهم در خصوص آقای شیرینی و خواب ایشان روی نیمکت پرسپولیس اظهار نظری نکنم البته سرپرست یک تیم باید ، هوشیارترین عضو حاضر بر روی نیمکت باشد

دو تیم استقلال و پرسپولیس در هفتاد و هفتمین جدال خود در شهرآورد پایتخت با ارائه نمایشی ناامید کننده نتونستند انتظارات هواداران خود را برآورده کرده و در نهایت نیز به سومین تساوی پی در پی خود در دربی های تهران رضایت دادند . میرشاد ماجدی سرپرست استقلال در خصوص کسب این نتیجه توسط تیمش مقابل شاگردان علی دایی به  " گل " گفت : این بازی به نظر من با توجه به شرایط خاص استقلال در حال حاضر بازی بدی نبود و ما با توجه به مشکلاتی که با آن دست به گریبان هستیم ، نتیجه بدی را کسب نکردیم . چند بازیکن خوب ما در این دربی حضور نداشتند و کادر فنی با بضاعتی که داشتیم چینش مطلوبی را برای استقلال در زمین پیاده کرد .
وی افزود : در نیمه دوم مسابقه اما ، استقلال نمایش بهتری را نسبت به پرسپولیس در زمین اجرا کرد و ما چند موقعیت ایده آل گلزنی خلق کردیم که اگر انها به گل تبدیل می شدند ، برتری با قاطعیت به استقلال می رسید .
سرپرست تیم استقلال همچنین در خصوص صحنه به خواب رفتن همتای پرسپولیسی اش روی نیمکت این تیم در حین مسابقه ادامه داد : به عقیده من در طول 90 دقیقه مسابقه ، با توجه به اتفاقات مهم مثل تعویض‌ها ، کارت های زرد و قرمز به بازیکنان و موارد اینچنینی ، سرپرست یک تیم باید ، هوشیارترین عضو حاضر بر روی نیمکت بوده و تمام توجه اش معطوف به جریان بازی باشد . البته من ترجیح می دهم در خصوص آقای شیرینی و خواب ایشان روی نیمکت پرسپولیس اظهار نظری نکنم چرا که ما باید از همین امروز پرونده پرسپولیس را بسته و تمام فکر و ذکرمان را به بازی مقابل ذوب آهن و دیدار حساس آسیایی مقابل بوریرام تایلند معطوف کنیم.
ماجدی درباره صحبت های علی دایی در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی نیز اشاره کرد : ایشان در کنفرانس گفته اند که پرسپولی خیلی از استقلال سرتر بوده و نبض بازی در دست دوستان بوده است ، به نظر من چون هیجان بازی زیاد بوده دوستان تحت تاثیر قرار گرفته اند و استرس باعث شده بازی را طور دیگری ببینند . با تمام احترامی که خدمت آقای دایی قائل هستم ، پیشنهاد می کنم که ایشان بروند و چند بار دیگر فیلم بازی را تماشا کنند تا باری شان روشن شود که جریان بازی بیشتر به کدام جهت بوده است .
سرپرست استقلال درباره اتفاق ممانعت مسئولین هتل المپیک برای ورود کاروان این تیم قبل از دربی نیز اظهار داشت : خیلی از خبرنگاران از من پرسیدند که چرا این اتفاق رخ داده است ، در صورتی که این مسئله به هیچ وجه اتفاق خاصی نبوده و با صحبت های دکتر فتح الله زاده در همان ابتدای کار حل و فصل شده و بنا بر این شده که بزودی مطالبات هتل نیز از سوی مسئولین استقلال رفع و رجوع شود تا دیگر شاهد چنین مسئله این نباشیم . اما در این میان سوال من این است که مگر نباید طبق قانون  دو تیم ، 90 دقیقه پیش از آغاز بازی لیست ترکیب خود را به ناظر دیدار ارائه می دادند ؟ چرا لیست پرسپولیس 40 دقیقه قبل از بازی به مسئول ناظری تحویل داده شد ؟ اصلا به چه علت هیچ کس هیچ سوالی درباره این قانون شکنی مطرح نکرد ؟ به هر حال من فکر می کنم این اتفاقات است که می تواند مهم تر باشد تا توقف 5 دقیقه ای کاروان استقلال مقابل ورودی هتل المپیک .
ماجدی درباره فشردگی بازی ها نیز ادامه داد : خب شما ببینید که این فشردگی در بازی های لیگ واقعا از عجایب است ، به نظر شما این خنده دار نیست که ما چهارشنبه ، پنج شنبه و جمعه در پرواز باشیم و تازه شنبه هم مسافت زیادی را با اتوبوس در مسیر باشیم ؟ من فکر می کنم با چنینی رویه ای ، هیچ فرصتی برای آماده سازی ، بدنسازی و ریکاوری بازیکنان تیم باقی نماند و از آقایان کارشناس تقاضا می کنم که بگویند آیا این رویه می تواند صحیح باشد یا خیر؟ ما از مدت ها پیش به مسئولین لیگ نامه زدیم که در صورت امکان در تاریخ 21 شهریورماه برای ما بازی تدارک نبینند که متاسفانه آقایان توجهی به این مسئله نکردند .
وی درخصوص اذعان سایت رسمی فیفا به رتبه دوم استقلال در جدول رقابت های لیگ برتر نیز افزود : بنده به شخصه به عنوان یک کارشناس نسبت به کسر غیرقانونی امتیاز از استقلال اعتراض دارم . آقای نصیرزاده به عنوان کارشناس حاذق حقوقی فوتبال به صراحت گفتند که این حکم نمی تواند به هیچ وجه قانونی باشد و نمی توان آن را عملی کرد ، منتها ظاهرا ما همیشه عادت داریم قوانین را ایرانیزه کنیم و یک حکم من درآوردی از آن صادر کنیم. چرا به انفجار ان همه نارنجک در سمت جایگاه هواداران پرسپولیس هیچ توجهی نشد و آقایان انگار اصلا آن اتفاقات را ندیدند ؟  چرا رفتار پسندیده هواداران استقلال در بازی روز گذشته اصلا مورد توجه آقایان قرار نگرفت ؟ به هر حال من فکر می کنم با این روش نمی توان هیچ ناهنجاری را در فوتبال ایران اصلاح کرد و آقایان باید به فکر فرهنگ سازی باشند .
ماجدی در آخر نیز اذعان کرد : جا دارد تشکر ویژه ای از نیروهای زحمتکش ناجا و راهور تهران داشته باشم که از ساعت ها قبل از دربی خود را به ورزشگاه و خیابان های اطراف آن رساندند و نظم و امنیت بی نظیری را در طول مسابقه شاهد بودیم.