واکنش بارسا به صحبت های آبیدال؛ پول او را کامل دادیم

این ملی پوش فرانسوی به تازگی به نشریه اکیپ گفت که باشگاه کاتالانی در زمان بیماری اش، پولی به او پرداخت نمی کرد

باشگاه بارسلونا به صحبت های اخیر اریک آبیدال در مورد عدم پرداخت دستمزد به او در زمان درمان بیماری سرطانش، واکنش نشان داد و اعلام کردند که برای روشن شدن موضوع، با مدافع سابق شان تماس گرفتند.

این ملی پوش فرانسوی به تازگی به نشریه اکیپ گفت که باشگاه کاتالانی در زمان بیماری اش، پولی به او پرداخت نمی کرد و همچنین اعلام کرد که اگر هنوز پپ گواردیولا سرمربی بارسا بود، او نیز در نوکمپ به بازی مشغول بود.

باشگاه بارسلونا که مدتی پیش آبیدال را به عنوان بازیکن آزاد اعلام کرد، تاکید کرد که به تعهداتش در قبال این بازیکن در طول بیماری او به طور کامل عمل کرده است.

در بیانیه این باشگاه آمده است:" بارسا با بازیکن و مدیر برنامه هایش تماس گرفت تا به ابهامات ایجاد شده به دلیل صحبت های آبیدال با اکیپ، پایان بدهد.

هر دو طرف تایید کرد که باشگاه به تمام تعهداتش به این بازیکن که قراردادش آمده بود، عمل کرد. در ژانویه 2012، علی رغم بیماری این بازیکن و جراحی ای که دو ماه بعد داشت، باشگاه بارسلونا پیشنهادی برای تمدید قرارداد به او داد که در نهایت امضا شد.

در مارس 2012، وقتی بیماری آبیدال بار دیگر عود کرد، باشگاه از بندی که در قرارداد آبیدال وجود داشت، برای فسح آن استفاده نکرد.

با دو طرف با توافق دو طرفه، قرارداد را تا زمان بهبود آبیدال به حالت تعویق درآوردند. در طول این مدت، براساس توافق، او به صورت ماهیانه دستمزد می گرفت و در مجموع، به آنچه در قراردادش قید شده بود، عمل شد.

در ژوئن 2013، وقتی قرارداد او تمام شد، دو طرف در مورد پایان همکاری به توافق رسیدند."

آبیدال بین سال های 2007 تا 2013، در 184 دیدار برای بارسا به میدان رفت، 2 گل زد و 15 جام به دست آورد.