داربی هیچ به پایان رسید
 
بروزترین وبلاگ فوتبال
جمعه 15 شهريور 1392برچسب:, :: 20:56 ::  نويسنده : حمید

دقیقه 90+3 ؛ داربی هیچ به پایان رسید

سایت گل – نه.انگار نیامده اند برای بردن.بیشتر که آمده اند برای زدن ساق همدیگر.زدن ساق انگار دستور فنی دو مربی است که جای بازی کردن و لذت بردن از بازی به فکر زدن هم باشید.

تجمع پر تعداد و پر خطای مردان میانی در مسابقه ای که انگار داورش قسم خورده به تکل ها کارت ندهد ،کمک کرد تا مسابقه همان شود که مربیان خواستند.یک بازی باتلاقی....

این وسط باید که را مقصر دانست؟فغانی با خطا گرفتن های پی در پی اما کارت ندادن به تکل های بدی که پیش رویش زده می شد؟کارت ندادن داور در مسابقات پر خطا چراغ سبزی است برای اینکه بازیکنان دو تیم به سلاخی هم ادامه دهند.
وقتی بازیکن پرسپولیس با تکل از پشت مقابل چشمان داور ساموئل را می زند یا قاسم دهنوی با یک خطا موقعیت ضد حمله را از استقلال گرفت و داور هیچ نگفت در حالیکه خطاهای اینگونه معمولا کارت دارند.در جناح مقابل هم تکل هایی زده شد که داور می توانست با کارت زرد جریمه کند. تفکرات احتیاط آمیز بیش از حد دو مربی و وادارکردن بازیکنان به گرداندن توپ در میانه میدان و نداشتن برنامه ای برای بازکردن بازی از جناحین سبب شد تا بازی در همان میانه میدان با خطاهای فراوان ادامه یابد.
 خطاهای بیش از حد بازیکنی مثل قاسم دهنوی که از دقیقه اول فکر زدن بازیکن روبه رو بود هم کم تاثیر نداشت در وادارکردن داور به توقف بیش از حد بازی.اگر داور در نیمه اول کمی در استفاده از کارت های زرد ضدت عمل بیشتری به خرج می داد شاید بازیکنان دو تیم در خطا کردن روی هم بیش از حد سخاوتمند نمی شدند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل

 
 
 
cache01