اوزیل: ونگر مربی ای در کلاس جهانی است
 
بروزترین وبلاگ فوتبال
پنج شنبه 14 شهريور 1392برچسب:, :: 18:16 ::  نويسنده : حمید

هرچند آرسنالی در 8 سال اخیر به هیچ جامی دست پیدا نکردند اما اوزیل مطمئن است که می تواند با این باشگاه به افتخارات مهمی دست پیدا کند.

 مسوت اوزیل، ستاره جدید آرسنال، اعلام کرد از اینکه می تواند در امیریتس با یک مربی در کلاس جهانی مانند آرسن ونگر کار کند، بسیار خوشحال است.

این ملی پوش آلمانی در آخرین روز بازار نقل و انتقالات راهی لندن شد و هرچند آرسنالی در 8 سال اخیر به هیچ جامی دست پیدا نکردند اما اوزیل مطمئن است که می تواند با این باشگاه به افتخارات مهمی دست پیدا کند.

او به سایت اختصاصی باشگاه آرسنال گفت:" من آرسنال را انتخاب کردم زیرا آنها یکی از بهترین تیم های انگلیس هستند. ونگر مربی ای در کلاس جهانی است. او این را در طول این سال ها نشان داده است.

در طول سال های گذشته، بازیکنان زیادی زیر نظر او پیشرفت کرده اند و به همین دلیل است که من تصمیم گرفتم که به آرسنال بیایم. می خواهم به عنوان یک بازیکن پیشرفت کنم و خیلی منتظرم تا با سبک بازی تیم آشنا شوم.

مهمترین مسنله این است که سرمربی به من اطمینان دارد. می خواهم توانایی هایم را نشان بدهم و در زمین از بازی کردن لذت ببرم. فکر می کنم در تمام طول دوران حرفه ای ام به تیم هایم کمک کرده ام.
من تلفنی با سرمربی صحبت کردم. او ایده هایش را بیان کرد و اینکه در مورد من چه فکری می کند. او من را متقاعد کرد و به همین خاطر است که من اکنون در آرسنال هستم.

آرسنال به خاطر قدرت تکنیکی بازی هایش معروف است و به خاطر اشتیاق شان برای ارائه بازی هایی تهاجمی. فکر می کنم سبک بازی من کاملا با تیم هماهنگ است. به همین خاطر من این باشگاه را انتخاب کردم."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل