خروجی جلسه سئول- امیری: مشکلات را حل می‌کنیم/ کی‌روش: امیدوار شدم
 
بروزترین وبلاگ فوتبال

خروجی جلسه سئول- امیری: مشکلات را حل می‌کنیم/ کی‌روش: امیدوار شدم

جلسه علی کفاشیان و کارلوس کی‌روش با سرپرست وزارت ورزش که براي حل مشکلات تيم ملي برپا شده بود دقایقی قبل به پایان رسید

جلسه علی کفاشیان و کارلوس کی‌روش با سرپرست وزارت ورزش که براي حل مشکلات تيم ملي برپا شده بود دقایقی قبل به پایان رسید و هر دو طرف در مورد نتایج جلسه با امیدواری صحبت کردند. این جلسه از ساعت ۱۰:۴۵ امروز در محل وزارت ورزش آغاز شده بود و بعد از یک ساعت بحث و گفتگو به پایان رسید.

صالحی امیری: هیچ مشکلی سر راه تیم ملی نیست

 

سرپرست وزارت ورزش و جوانان درباره نتایج حاصل از این جلسه گفت: امروز مسائل تيم ملي را بررسي کرديم و تيم ملي براي حرکت به سوي جام جهاني مشکلي ندارد.

 

سيدرضا صالحي اميري ادامه داد: امروز يک جلسه عادي برگزار شد با حضور کفاشيان و کي‌روش مشکلات طبيعي که در عرصه تيم ملي وجود دارد را بررسي کرديم. ما به صورت جدي از فدراسيون که زحمت کشيده و کفاشيان حمايت مي‌کنيم، ‌از کي‌روش هم که تلاش کرده تقدير کرديم.

 

سرپرست وزارت ورزش و جوانان درباره مشکلات مالی که مسئله اصلی تیم ملی است، گفت:‌ مشکلات مالي و حاشيه‌اي را که بود بررسي کرديم و امروز اعلام مي‌‌کنم تيم ملي براي حرکت به سمت جام جهاني هيچ مشکلي ندارد. طبیعی است نظام جمهوري اسلامي با ظرفيت‌هاي بزرگي که دارد هيچ‌وقت مسئله‌اي نداشته و ندارد و هميشه مشکلات حل شده است.

 

کی‌روش: جلسه مثبتی بود، اینجا را با امید ترک می‌کنم

 

اما سرمربي تيم ملي فوتبال هم مي‌گويد جلسه خوبي در وزارت ورزش و جوانان داشته و آنجا را با اميد ترک کرده است.کارلوس کي‌روش بعد از پايان جلسه در وزارت ورزش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کفاشيان صحبت‌هاي شفافي در اين جلسه مطرح کرد. امروز جلسه‌ مثبتي داشتيم و اميدوارم بتوانيم از اين به بعد برنامه‌ها را بهتر پيش ببريم. قرار شده کفاشيان کارهاي اصلي را انجام دهد.

 

سرمربي تيم ملي افزود: من به گفته‌هاي وزير ورزش و کفاشيان اشاره مي‌کنم. امروز دفتر وزارتخانه را با اميد ترک مي‌کنيم و اميدوارم برنامه‌هاي خوبي داشته باشيم تا در نهايت موفقيت جام‌جهاني از آن ما باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل