بیل می تواند در سه پست بازی کند و به نظر من خرید هیجان انگیزی است.انتشار عکسی از بیل که در سن 9 سالگی پیراهن رئال را برتن داشته گویای آن است که او از بچگی عاشق رئال بوده

سایت گل- گوتی ستاره اسبق باشگاه رئال مادرید حالا در گفتگو با برنامه پونتو پلوتا، لیونل مسی ستاره آرژآنتینی باشگاه بارسلونا را بهترین بازیکن دنیا نامیده.

او در مقایسه میان زین الدین زیدان و رونالدوی برزیلی هم گفت:« نمی توانم بین زیدان و رونالدو یکی را انتخاب کنم. این دو بازیکن با هم متفاوت بودند و هردویشان جزو بهترین بازیکنانی بودند که من دیده ام. در حال حاضر به نظر من بهترین بازیکن حال دنیا مسی است. البته گفتنش برایم سخت است ولی واقعیت این است.»

گوتی که در حال حاضر در یکی از تیم های پایه ای رئال مادرید به مربیگری می پردازد در ادامه گفتگو با پونتو پلوتا گفت:«بعید می دانم که مسی  در جدول رده بندی خیلی بالاتر از رونالدو باشد ولی مسی در جزئیات مشخصی بهتر از رونالدوست.  وقتی تیمش به او نیاز دارد، او بیشتر در جریان بازی قرار گرفته و مشکلات را حل می کند. این چیزی است که قبل از این هم به آن اشاره کرده بودم . مسی و رونالدو دو بازیکن برتر دنیا هستند ولی من شخصا از مسی بیشتر خوشم می آید.»

گوتی راجع به انتقال گرث بیل به رئال مادرید هم گفت:« واقعا از بیل خوشم می آید. او می تواند در سه پست بازی کند و به نظر من خرید هیجان انگیزی است.انتشار عکسی از بیل که در سن 9 سالگی پیراهن رئال را برتن داشته گویای آن است که او از بچگی طرفدار رئال بوده و این باشگاه را دوست دارد.»

اسطوره باشگاه مادریدی در مورد نیمکت نشینی کاسیاس در بازیهای اخیر رئال هم گفت:« من پشت آنچلوتی هستم. سرمربی تیم باید کسی که به نظرش بهتر است را در ترکیب تیم قرار دهد. کاسیاس دوست من است ولی اگر سرمربی تیم به بازیکن دیگری اطمینان بیشتری دارد، باید از او حمایت کرد. نباید چیزی را به کسی هدیه داد.اگردیگو بازی می کند، باید از او استقبال کرد.»

گوتی ادامه داد:« شرایط برای رئال مادرید و برای کاسیاس سخت و پیچیده است.سخت است که یک بازیکن که مدتی به این طولانی برای یک تیم بازی کرده و تمام توانش را برای تیم به کار گرفته، مجبور به ترک تیم شود. یا اینکه با ریسک عدم حضور در جام جهانی مواجه شود. ایکر تسلیم نخواهد شد. با حضور سسار هم شرایط مشابهی پیش آمد که او بازی نکرد. حالا دروازه بان دیگری به تیم آمده که درحد و اندازه های ایکر است و شاید حتی کمی از نظر فیزیکی بهتر از او باشد ولی من درها را به روی ایکر نمی بندم. اطمینان دارم که او بیش از اینها برای رئال بازی خواهد کرد.»