مسی وپرداخت 5میلیون یورو بابت مورد مالیاتی اش
 
بروزترین وبلاگ فوتبال
پنج شنبه 14 شهريور 1392برچسب:, :: 11:43 ::  نويسنده : حمید

مسی وپرداخت 5میلیون یورو بابت مورد مالیاتی اش

ستاره آرژانتینی در طول سالهای 2006 تا 2009 مدارک کافی مالیاتی را به مقامات مربوطه ارائه نکرده بود

لیونل مسی و پدرش برای بخشی از بازپرسی های مرتبط با فساد مالیاتی، مبلغ 5 میلیون یوروی دیگر به مقامات اسپانیایی پرداخت کرده اند.

پیش از این شنیده می شد که مسی مبلغی بیش از 4 میلیون یورو را از ماموران مالیاتی پنهان کرده و مدارک مالیاتی مربوطه در طول سالهای 2006 تا 2009 را ارائه نداده بود. البته خود مسی 26 ساله و پدرش این را رد می کنند.

 

حالا دادگاهی درمنطقه گاوا در نزدیکی بارسلونا تائید کرده که مسی و پدرش مبلغ 5.016.542 یورو از مسی دریافت کرده است و البته آنها باید در روز 17 سپتامبر در دادگاهی شرکت کنند.

 

مسی پیش از این اعلام کرده بود:« ما یک وکیل داریم و فردی هم مسئول اموال ماست که مراقب از اموال ما را در دست دارد. ما به آنها اعتماد داریم و آنها این مشکل را حل خواهند کرد.واقعیت این است که من هیچ اطلاعی از این مسائل ندارم و به همین خاطر هم هست که ما افرادی را داریم که اینگونه مسائل را تحت کنترل دارند.»

 

درآمدزایی مسی از منابع مختلف در سال بیش از 40 میلیون یورو است و بخشی از این درآمدزایی به حقوق او و قراردادهای اسپانسرینگش برمی گردد و همین او را در رده دهم ثروتمندترین ورزشکاران دنیا قرار داده.

 

مسی امسال با مشکلات مالیاتی متعددی روبرو شده. البته اوتنها چهره فوتبالی ای نیست که این مشکل رادارد. چرا که در اواخر ماه جولای اولی هوینس، رئیس باشگاه بایرن مونیخ هم به خاطر مشکلات مشابهی به دردسر خورده بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل

 
 
 
cache01last1676736644