آلگری: رویای من، هدایت تیم ملی ایتالیاست

آلگری در سال 2010 هدایت میلان را برعهده گرفت و هنوز 2 سال از قراردادش با روسونری باقی مانده

ماکسی آلگری، سرمربی میلان، اعلام کرد که دوست دارد روزی هدایت تیم ملی ایتالیا را برعهده بگیرد.

آلگری در سال 2010 هدایت میلان را برعهده گرفت و هنوز 2 سال از قراردادش با روسونری باقی مانده اما اعلام کرد اگر پیشنهاد از فدراسیون فوتبال ایتالیا دریافت کند، رد کردن آن دشوار خواهد بود.

او به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:" بیش از یک بار گفته ام که هر مربی، رویای هدایت تیم ملی کشورش را دارد و در مورد من هم این مسئله صادق است.

در حال حاضر، تیم ملی ایتالیا مربی فوق العاده ای مانند چزاره پراندلی دارد و من هم از بودن در میلان راضی هستم.

اما نمی توانم انکار کنم که دوست دارم روزی هدایت تیم ملی ایتالیا را برعهده بگیرم. من ضرورتا در مورد آینده نزدیک صحبت نمی کنم. شاید 10 سال دیگر یا بیشتر."

آلگری پیش از هدایت میلان، سرمربی تیم های مانند کالیاری، ساسوئولو، گروستو، رئال اسپال و آلیانزه بود.