کرویف:  از روسل و شیوه کاری اش خوشم نمی آید

کرویف هفته گذشته ادعا کرد که باشگاه بارسلونا به بنیاد یوهان کرویف بدهکار است و این باشگاه از زمانی که روسل ریاست آن را برعهده گرفته، به تعهداتش عمل نکرده است.

یوهان کرویف، اسطوره باشگاه بارسلونا، بار دیگر به دلیل اختلافات مالی اش با ساندرو روسل، رئیس باشگاه بارسلونا، او را به شدت مورد انتقاد قرار داد.

کرویف هفته گذشته ادعا کرد که باشگاه بارسلونا به بنیاد یوهان کرویف بدهکار است و این باشگاه از زمانی که روسل ریاست آن را برعهده گرفته، به تعهداتش عمل نکرده است.

اسطوره هلندی به خبرنگاران گفت:" همه مدارک در دسترس است و ما در منتظر تایید رئیس هستیم. اما روسل آنها را امضا نمی کند.

اگر برای این موضوع به دادگاه شکایت کنم، مثل این است که بارسا خود را مسخره کند و واضح است که من چنین چیزی نمی خواهم. اما این می تواند یک موضوع شخصی باشد."

کرویف در زمان لاپورتا، رئیس افتخاری باشگاه بارسلونا بود اما از زمان آغاز ریاست روسل، از این باشگاه فاصله گرفته است.

" روسل وقتی برای ریاست باشگاه بارسلونا کاندیدا شد، کسی نبود. او سه سال علیه من دروغ پراکنی کرد و حرف زد.

اینکه در مورد کسی که چیزی در موردش نمی دانید، چنین حرف هایی بزنید، واقعا کار زشتی است. وقتی او تازه یک ماه رئیس باشگاه شده بود، با من تماس گرفت و گفت که می خواهد جلسه ای در مورد شرایط بارسا داشته باشد. من به ملاقات او نرفتم و به او گفتم که از شیوه کاری او خوشم نمی آید.

ترجیح می دهم اصلا به او نزدیک نشوم."