خدیرا: رئالی ها پیشنهادات برای من را رد کردند؛این خودش گویای همه چیز هست

ستاره آلمانی باشگاه مادریدی در صحبت هایی اعلام کرده که آنچلوتی با صداقت و روراستی تمام با او صحبت کرده

سامی خدیرا ستاره آلمانی باشگاه رئال مادرید در گفتگو با ایی.اس.پی.ان اعلام کرد که سران باشگاه مادریدی پیشنهادات وارده برای انتقال احتمالی او به تیمهای دیگر را رد کردند و این گویای همه چیز هست.

او در پاسخ به سوالی درمورد پیشنهاد 40 میلیون یورویی برای جدایی اش از رئال گفت:« سران باشگاه این پیشنهاد را رد کردند و این معنای زیادی دارد.»

خدیرا در ادامه صحبت هایش یادآوری کردکه چندی پیش با کارلو آنچلوتی صحبت کرده و سرمربی ایتالیایی اعلام کرده که روی او حساب باز کرده است:« من گفت و گویی طولانی با آنچلوتی داشتم و او خیلی صادقانه با من حرف زد و به من گفت که در رئال مادرید خواهم ماند.»

این ستاره آلمانی در بخش پایانی صحبت هایش با ابرازناراحتی از جدایی مسعوت اوزیل از رئال مادرید گفت:« ما خیلی با هم دوست و صمیمی بودیم. جدایی او از دید ورزشی، یک جدایی بزرگ برای رئال خواهد بود. مسعوت می تواند تفاوت ها را رقم بزند. من دو یا سه روز قبل از دوشنبه از این خبر مطلع شده بودم و مسعوت به من راجع به پیشنهاد آرسنال گفته بود.»