سوبی ساره تا: بارسا برای موفقیت در این فصل، به مدافع میانی جدید نیاز ندارد

بارسا در این تابستان نیمار را از سانتوس به خدمت گرفت اما نتوانستند یک مدافع میانی جدید را به نوکمپ ببرند

آندونی سوبی ساره تا، مدیر ورزشی بارسا، از تصمیم این باشگاه برای به خدمت نگرفتن یک مدافع میانی در این تابستان دفاع کرد و اعلام کرد که تیم مارتینو به اندازه کافی قوی هست که در این فصل به موفقیت برسد.

بارسا در این تابستان نیمار را از سانتوس به خدمت گرفت اما نتوانستند یک مدافع میانی جدید را به نوکمپ ببرند. اکنون مارتینو تنها پویول، جرارد پیکه و مارک بارترا را در دفاع میانی در اختیار دارد و مجبور است از ماسچرانو و الکس سونگ، هافبک دفاعی تیم هم در این پست ها استفده کند.

بارسا گزینه هایی مانند تیاگو سیلوا، مارکینیوس و داوید لوئیز را در نظر داشت اما در نهایت نتوانست هیچ یک از آنها را به خدمت بگیرد اما سوبی ساره تا از فعالیت بارسا در بازار نقل و انتقالات راضی است.

او به خبرنگاران گفت:" در تاریخچه باشگاه بارسلونا، خرید مدافع میانی همیشه پیچیده بوده است. ما تیمی که می خواستیم را در اختیار داریم و همین تیم می تواند در رقابت ها فوق العاده کار کند.

ما همیشه تلاش می کنیم تا بهترین ممکن را بسازیم و من خوشحالم که این فرصت را داشتم تا کارم را انجام بدهم."

بارسا در سه دیدار ابتدایی اش در رقابت های این فصل لالیگا، دو گل دریافت کرد. کارلوس پویول هم به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو، چند ماهی از میادین دور بوده، به زودی تیمش اضافه خواهد شد.