فن در فارت: گرت بیل 100 میلیون یورو نمی ارزد

این ستاره هلندی که در وایت هارت لین در کنار بیل بازی کرده، به او هشدار داد که باید انتظارات زیادی را برآورده کند.

رافا فن در فارت، هافبک سابق تاتنهام و رئال مادرید، معتقد است مبلغی که رئالی ها برای خرید گرت بیل پرداخت کردند، بیش از اندازه بود.

این ستاره هلندی در دو فصلی که در رئال مادرید بود، نتوانست جایگاه ثباتی در این تیم پیدا کند و در نهایت این باشگاه را به مقصد تاتنهام ترک کرد. او که در وایت هارت لین در کنار بیل بازی کرده، به او هشدار داد که باید انتظارات زیادی را برآورده کند.

فن در فارت به خبرنگاران گفت:" 100 میلیون یورو کمی زیاد است. باید از خودتان بپرسید که یک بازیکن این اندازه می ارزد یا نه. من در کنار بیل بازی کردم اما نمی توانم درک کنم که او 100 میلیون یورو می ارزید. او از آن زمان پیشرفت زیادی داشته اما در رئال هم باید ثابت کند که ارزش این مبلغ را داشت.

من بیل را پسر خوب و دوست داشتنی ای می دانم و فکر می کنم که او بهترین بازیکن در فوتبال انگلیس بود. بازی در رئال مادرید کاملا متفاوت است و او باید فشار زیادی را تحمل کند. شاید او بتواند همه را غافلگیر کند."

فن در فارت همچنین اعلام کرد که بیل در سطحی پایین تر از رونالدو و مسی است اما اظهار امیدواری کرد که این ستاره ولزی در فوتبال اسپانیا به موفقیت برسد.

" نمی توان او را با مسی و رونالدو مقایسه کرد زیرا آنها در سطح متفاوتی هستند. آنها برای چندین فصل است که گل های زیادی به ثمر رسانده اند و به همه جام ها و عناوین رسیده اند؛ پس عادلانه نیست که کسی را با آنها مقایسه کرد. البته برای گرت در رئال آرزوی موفقیت می کنم زیرا او پسر فوق العاده ای است."