رونالدوی برزیلی(1): موفقیت بیل در رئال کار آسانی نخواهد بود

بهترین دوران فوتبالی ام را در رئال مادرید سپری کردم. قبل از آن سال فوق العاده ای را در بارسا نیز پشت سرگذاشته بودم. وقتی به اینتر رفتم در همان مسیر بارسلونا به مبارزه ادامه می دادم

 رونالدو نازاریو د لیما، ستاره سابق تیم ملی برزیل این روزها در بارسلوناست و در گفتگو با اروپا پرس شرکت کرده و از مسائل مختلفی صحبت کرده. دراینجا می توانید متن صحبت های رونالدو را در دو قسمت مطالعه کنید. این شما و این بخش اول صحبت های اسطوره فوتبال برزیل:

*نیمار: او یکی از بهترین بازیکنان دنیاست. البته نیمار باید صبوری را یادبگیرد. الان تمرکزها روی لئو مسی و کریستیانو رونالدو قرار داردو نیمار باید منتظر فرصتش بماند. فعلا همه درمورد مسی و کریستیانو صحبت می کنند و نیمار باید صبر کند. او بازیکن جوانی است و درسهای زیادی یادخواهد گرفت و او نیز مبدل به یکی از بهترین ها خواهد شد.

*بیل : برای بیل بهترین ها را آرزو می کنم و امیدوارم که در رئال مادرید موفق شود. موفقیت در تیمی مثل رئال مادرید کار آسانی نیست. برای او بهترین ها را آرزومندم و امیدوارم که گلهای زیادی برای تیم مادریدی بزند.

*تیم رویایی: برزیل سال 2002 برای من یک تیم رویایی بود

*زیدان: بعد از هم تیمی شدن با زیدان در رئال مادرید بود که ما ارتباط فوتبالی و شخصی مان راآغاز کردیم و حالا دو دوست خوب هستیم

*بهترین دوران فوتبالی: بهترین دوران فوتبالی ام را در رئال مادرید سپری کردم. قبل از آن سال فوق العاده ای را در بارسلونا نیز پشت سرگذاشته بودم. وقتی به اینتر رفتم در همان مسیر بارسلونا به مبارزه ادامه می دادم. من بهترین سالهای زندگی ام را در اسپانیا سپری کردم