کان: بیل باید ثابت کند که می تواند تام کروز بعدی فوتبال باشد
 
بروزترین وبلاگ فوتبال

کان: بیل باید ثابت کند که می تواند تام کروز بعدی فوتبال باشد

دروازه بان اسطوره ای تیم ملی آلمان به انتقاد از سران باشگاه مادریدی به خاطر پرداخت مبلغی نجومی برای خریداری گرث بیل پرداخته

اولیور کان دروازه بان افسانه ای تیم ملی آلمان در صحبت هایی به انتقاد از تصمیم سران باشگاه رئال مادرید برای پرداخت مبلغی نجومی درراستای خریداری گرث بیل پرداخته.

سران باشگاه مادریدی با پرداخت مبلغی در حدود 100 میلیون یورو گرث بیل را از تاتنهام به خدمت گرفتند و حالا اسطوره اسبق باشگاه بایرن مونیخ براین باور است که عدم تجربه بیل در بازیهای بزرگ ثابت خواهد کرد که او ارزش پرداخت چنین مبلغی را نداشته.

کان در ستون هفتگی اش در بیلد نوشت:« تا قبل از این هیچ وقت شاهد فاصله ای به این زیادی میان مبلغ نقل و انتقال و ارزش واقعی بازار برای یک بازیکن نبودیم. گرث بیل باید ثابت کند که می تواند تام کروز بعدی فوتبال باشد. این بازیکن 24 ساله ولزی پیش از این تنها در 9 بازی در لیگ قهرمانان اروپا حضور یافته و هیچ وقت نتوانسته با تیم ملی کشورش در تورنمنت های بزرگی شرکت کند.»

کان در ادامه به انتقاد از سیاست های رئال مادرید در بازار نقل و انتقالات پرداخت و به بدهیهای باشگا مادریدی و بحران اقتصادی کنونی حاکم بر کشوراسپانیا اشاره کرد و گفت:« از شش نقل و انتقال گران تاریخ دنیای فوتبال، 5 تا به رئال مادرید پیوسته اند. این جزو سیاست های باشگاه است که بزرگ بیندیشد. من برایم عجیب است که رئالی ها 60 میلیون یورو بدهی دارند و شرایط روز اقتصاد اسپانیا را هم شاهد هستند. آنها اخیرا در ابعاد بین المللی موفقیتی را کسب نکرده اند و آخرین قهرمانی شان در لیگ قهرمانان اروپا به یازده سال پیش برمی گردد.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل