اعتراض به خلعتبری وارد نیست/ موضع رسمی فدراسیون از زبان نصیرزاده

بخش مهمی از برنامه نود دیشب به اعتراض سرپرست و مدیرعامل دو تیم استقلال و سپاهان به موضوع انتقال محمدرضا خلعتبری اختصاص داشت.

در حالی که میرشاد ماجدی به تاریخ آی تی سی و مغایرت آن را تاریخ فسخ قرارداد خلعتبری و عجمان اشاره داشت، علیرضا رحیمی مدیرعامل سپاهان نیز اعلام کرد بهتر است باشگاه پرسپولیس از نام خلیج فارس برای جذب یک بازیکن باشگاهی سوءاستفاده نکند و موضوع را طور دیگری جلوه ندهد.
 در این بین سعید شیرینی و محمد رویانیان به تناوب روی خط آمدند تا از انتقال این بازیکن مازندرانی دفاع کنند. اما نکته مهم حرف‌های هوشنگ نصیرزاده بود که اگر آن را ملاک قرار دهیم هیچ اعتراضی به انتقال خلعتبری پذیرفته نخواهد بود. نصیرزاده که در حال حاضر در فدراسیون فوتبال ایران مشغول به کار است تاکید کرد از سوی طرف‌های ایرانی قرارداد محمدرضا خلعتبری (یعنی باشگاه پرسپولیس -  محمد رویانیان و  حسین هدایتی) هیچ تخلفی صورت نگرفته است. او البته تلویحا به تخلف طرف اماراتی صحه گذاشت اما به نظر نمی‌رسد که این موضوعی قابل پیگیری و مانعی برای بازی کردن خلعتبری در دربی باشد.
عادل فردوسی‌پور در دفاع از این انتقال به موضوع مشابه فرهاد مجیدی در فصل گذشته اشاره کرد و گفت: فرهاد مجیدی هم با  همین تبصره‌ها و قانون‌گریزی‌ها به استقلال پیوست.