واکنش کفاشیان به تهدید کی‌روش: او می‌ماند و با هم به جام جهانی می‌رویم
 
بروزترین وبلاگ فوتبال

واکنش کفاشیان به تهدید کی‌روش: او می‌ماند و با هم به جام جهانی می‌رویم

ما کارمان را با کارلوس کی‌روش آغاز ‌کرده‌ایم، با او به جام جهانی رفته‌ایم و با او جام جهانی را تمام خواهیم کرد

علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال ایران در واکنش به تهدید کارلوس کی‌روش به استعفا، شایعات مربوط به کناره‌گیری او را رد می‌کند و تاکید می‌کند تیم ملی ایران در جام جهانی با همین مربی به جنگ حریفان خواهد رفت.
علی کفاشیان که در کشمکش بین باشگاه‌ها و سرمربی تیم ملی گرفتار شده در مصاحبه‌ای با ایسنا  درباره تهدید کارلوس کی‌روش به استعفا می‌گوید: ما به طور قطع با کارلوس کی‌روش در جام جهانی حضور پیدا خواهیم کرد.
کفاشیان ، در واکنش به اظهار نظر اخیر کی‌روش و تهدیدش برای فسخ قرارداد با فدراسیون فوتبال گفت: مطمئن باشید که قضیه فسخ قرارداد و پایان همکاری با کی‌روش جدی نیست. مطمئنا اولویت ما با تیم ملی است. کی‌روش تمام هدفش ساختن یک تیم ملی قوی است. او می‌داند که اگر می‌خواهد تیم قدرتمندی در جام جهانی داشته باشد، این وظیفه با خود اوست که بازیکنان را به بهترین شکل آماده کند، چرا که از طریق باشگاه‌ها چیزی به تیم ملی نمی‌رسد.

 وی در پاسخ به این سوال که آیا کی‌روش نامه فسخ قرارداد به فدراسیون فوتبال داده است؟ گفت: نامه‌ای نداده اما من به شما اطمینان می‌دهم که مشکل کی‌روش را حل می‌کنیم. وقتی کار به اینجا می‌رسد این فدراسیون فوتبال است که باید اختیار و فرصت لازم را به کی‌روش بدهد. مسئولیت با ماست و مطمئنا این مشکل را با تعامل حل خواهیم کرد.

 کفاشیان با بیان این که تردیدی نیست که اولویت تیم ملی است، گفت: ما کارمان را با کارلوس کی‌روش آغاز ‌کرده‌ایم، با او به جام جهانی رفته‌ایم و با او جام جهانی را تمام خواهیم کرد. مطمئن باشید بر خلاف صحبتی که مطرح شده سرنوشت کی‌روش مانند سرنوشت ایوویچ نخواهد شد و مطمئنا کی‌روش تابستان آینده در برزیل روی نیمکت تیم ملی خواهد بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل

 
 
 
cache01