کاکا: عشق هایی هستند که فراموش نمی شوند؛ 4 سال انتظارکشیدم تا برگردم
 
بروزترین وبلاگ فوتبال

کاکا: عشق هایی هستند که فراموش نمی شوند؛ 4 سال انتظارکشیدم تا برگردم

کاکا با امضای قراردادی تا سال 2015 برای میلان بازی خواهد کرد. او 4 میلیون یورو به علاوه مبالغی به عنوان پاداش دریافت خواهد کرد

ریکاردو کاکا ستاره برزیلی دنیای فوتبال دیروز با باشگاه میلانق راردادی را به امضا رساند که تا سال 2015 ارزش خواهد داشت. این ستاره برزیلی به صورت رایگان از رئال مادرید جدا شد (لازم به ذکر است که با توجه به دستمزد سالانه 10 میلیون یورویی کاکا و دو سال باقی مانده از قرارداد او با رئال، آنها با این انتقال 20 میلیون یورو جلو افتادند)  و با موافقت با کاهش دستمزدش و دریافت 4 میلیون یورو درسال به میلان پیوست.

دراینجا می توانید متن صحبت های کاکا را به گزارش آ.اس مطالعه کنید:

*4 سال بعد به میلان بازگشتی:

به خانه برگشتم. واقعا احساس خوشبختی می کنم. ما تیم بزرگ و جوانی داریم و بازیکنان خوبی در تیممان داریم. دوباره پیراهن شماره 22 را برتن خواهم کرد. سن سیرو ؟ بی صبرانه منتظرم و نمی توانم صبر کنم. عشق هایی هستند که فراموش نمی شوند. بعد از یک دوره سخت در مادرید، همیشه به فکر بازگشت بودم. واقعا خوشبختم. از اینکه به میلان بازگشته ام خوشحالم . بی نهایت احساس رضایت می کنم. بی صبرانه منتظرم تا در سن سیرو به میدان رفته و بازی کنم. مملو از احساسات هستم. 4 سال برای این لحظات صبر کردم و در نهایت برگشتم

*میلان مقصد و انتخاب اولت بود؟

پانزده روز است که می دانستم که به میلان بازخواهم گشت.این روزها دائما با خودم این شعار را در ذهنم زمزمه می کردم که هواداران می گفتند:« ما اینجا آمده ایم تا گلزنی کاکا را ببینیم.»

*از مبلغ دستمزدت کلی کاستی تا بیایی.نه؟

پول هیچ وقت اولویت من نبوده و یک بار دیگر این را نشان دادم. من هرکار ممکن را انجام دادم تا در رئال مادرید موفق شوم ولی وقتی متوجه شدم که برای من در ترکیب تیم جایی نیست، فهمیدم که باید از تیم بروم

*از نظر فیزیکی شرایطت چطور است؟

از نظر فیزیکی شرایط خوبی دارم. مدتهاست که مصدومیتی نداشته ام و الان انگیزه های زیادی برای بازی کردن دارم. من خیلی با آنچلوتی صحبت کردم و فهمیدم که ایده آل ترین شرایط برای من و برای رئال این است که به اینجا بازگردم. امسال سال مهمی برای من است؛ به علاوه بازیهای جام جهانی هم پیش روست. 

foton



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل

 
 
 
cache01last1676736644