ونگر: مطمئنم که در روز پایانی بازار بازیکن می خریم
 
بروزترین وبلاگ فوتبال
دو شنبه 11 شهريور 1392برچسب:, :: 11:50 ::  نويسنده : حمید

ونگر: مطمئنم که در روز پایانی بازار بازیکن می خریم

سرمربی توپچی ها در صحبت هایی اعلام کرد که قبل ازاتمام بازار نقل وانتقالات تابستانی تدر دوشنبه شب تیمش یک بازیکن خواهد خرید

آرسن ونگر سرمربی فرانسوی آرسنال مطمئن است که قبل از اتمام بازارنقل و انتقالات تابستانی که 2 شنبه شب به پایان می رسد، تیمش یک بازیکن جدید به خدمت خواهد گرفت.

سران باشگاه آرسنال در طول بازار تابستانی خریدی نکردند و تنها 2 بازیکن را به صورت آزاد در اختیار گرفتند: یایا سانوگو و متئو فلامینی و البته شنیده می شود که روز دوشنبه هم امیلیانو ویویانو دروازه بان پالرمو را به صورت قرضی در اختیار خواهند گرفت.

روز یکشنبه گل دات کام در گزارشی به این نکته اشاره کرد که آرسنالی ها در تلاشند تا با پرداخت 47 میلیون یورو مسعوت اوزیل را از رئال مادرید به خدمت بگیرند و ونگر اعلام کرد که تیمش تا قبل از اتمام بازار تابستانی یک خرید خواهد داشت.

درپایان بازی آرسنال مقابل تاتنهام ونگر به خبرنگاران گفت:« تا 24 ساعت آینده ما شاید بتوانیم شما را سورپرایز کنیم. من تا الان جزئیات خیلی کمی را اعلام کردم ولی مطمئنم. بله.من آماده ام تا هرچقدر لازم باشد، حتی کمی بیشتر از بودجه مان را بپردازم..البته تا زمانی که این کار احمقانه نباشد.»

ونگر ادامه داد: « این بازی کمی مثل دومینو است و شاید تا 24 ساعت آینده اتفاقی رخ دهد. من مخالف پول خرج کردن نیستم ولی می خواهم به کیفیت تیمم بیفزایم. من اصلا با پول خرج کردن مخالفتی ندارم. تاتنههام با فروش گرث بیل پول خوبی به جیب زد و آنها باید این پول را سرمایه گذاری کنند.اوضاع برای ما متفاوت است. ما باید یک یا دو بازیکن فوق العاده دیگر به تیممان بیاوریم.»

بعد ازبرد 0-1 آرسنال مقابل تاتنهام، ونگر به تمجید از فلامینی پرداخت. در جریان بازی دیشب فلامینی به جای ویلشر مصدوم وارد زمین شد و عملکرد فوق العاده ای داشت:« می گفتند که خرید او بی عقلی است. من متاسفم که برای خرید او 25 میلیون پوند نپرداختیم. عملکرد او در داخل زمین فوق العاده بود و نمایشی کاملا متقاعد کننده داشت.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل