راجرز:اتحاد و روحیه تیمی فوق العاده ای داشتیم؛ استوریج یکی از بهترین مهاجمان لیگ برتر است
 
بروزترین وبلاگ فوتبال

راجرز:اتحاد و روحیه تیمی فوق العاده ای داشتیم؛ استوریج یکی از بهترین مهاجمان لیگ برتر است

سرمربی قرمزها از تلاشهای تیمش که منجر به کسب یک برد ارزشمند مقابل یونایتد شد کاملا راضی و خوشحال بود

برندان راجرز از روحیه تیمی شاگردانش بعد از کسب برد 0-1 مقابل منچستریونایتد در آنفیلد ابراز رضایت کرد.

تنها گل دانیل استوریج دراین بازی کافی بود تا این بازی جنجالی با برد 0-1 لیورپول و واریز سه امتیاز این مسابقه به حساب این تیم به پایان برسد تا شروع خوب قرمزهای بندرلیورپول در لیگ برتر همچنان ادامه یابد.

در جریان این بازی یونایتد تهدید جدی ای روی دروازه لیورپول خلق نکرد و در پایان این مسابقه راجرز به تمجید از عملکرد تدافعی تیمش در این بازی پرداخت و این را نشانی از رشد تیمش دانست.

راجرز به خبرنگاران گفت:« نتیجه بازی فوق العاده بود. از نظر تدافعی ما خیلی خیلی خوب کار کردیم. هرچه از شروع فصل می گذرد ما روان تر بازی می کنیم و بهتر می شویم. ما می خواهیم تا در بازیهای بزرگ این فصل به پیروزی برسیم. اتحاد و روحیه تیمی خوبی را شاهد بودیم. ما در سه بازی این فصلمان به سه برد رسیدیم و از این بابت واقعا خوشحالم.»

برندان راجرز به شدت تحت تاثیر دانیل استوریج زننده تک گل این بازی  قرار داشت و درتمجید از او گفت:« من از عملکرد استوریج واقعا راضی هستم. او دراین بازی نشان داد که در اوج آمادگی است. استوریج در طول 90 دقیقه برای تیم بازی کرد و البته مصدومیتی جزئی هم داشت. حتی با 70% آمادگی هم او می تواند مهره خوبی باشد. او با این وضعیت اگر بهتر از بسیاری از گلزنان لیگ برتر نباشد، ولی درحد و اندازه های آنهاست. استوریج تهدید اصلی تیم ما بود و هیچ شکی در کیفیت فوتبالی و توانایی های او وجود ندارد.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل