ماتزاری: راضی هستم ولی باید به روند پیشرفتمان ادامه دهیم
 
بروزترین وبلاگ فوتبال

ماتزاری: راضی هستم ولی باید به روند پیشرفتمان ادامه دهیم

سرمربی اینتر براین باور است که تیمش درحال حاضر در اوج است ولی از برخی لحاظ باید پیشرفت کند

والتر ماتزاری سرمربی باتجربه اینتر بعد از برد 0-3 شاگردانش مقابل کاتانیا در گفتگو باخبرنگاران شرکت کرد و دراین صحبتها از شاگردانش خواست تا به روند پیشرفت خود ادامه دهند.

نرآتزوری از دو بازی خود در رقابتهای این فصل سری آ، 6 امتیاز کسب کرده اند و در بازی هفته اول خود نیز موفق شدند تا با نتیجه 0-2 از سد جنوا عبور کنند.

با این وجود سرمربی اسبق ناپولی که حالا هدایت اینتر را در دست دارد به این نکته اشاره کرده که اگر تیمش می خواهد برای قهرمانی در سری آ بجنگد باید به روند پیشرفت خود ادامه دهد.

ماتزاری در صحبت هایی به اسکای ایتالیا گفت:« من راضی هستم ولی باید به روند پیشرفتمان ادامه دهیم. ما هنوز در برخی جایگاه ها مرتکب اشتباهاتی می شویم. باید در برخی لحظات دقیق تر کار کنیم. ما اگر می خواهیم در کورس قهرمانی باشیم، باید همچنان پیشرفت کنیم.»

سرمربی نرآتزوری درتمجید از عملکرد شاگردانش گفت:« جاناتان و یوتو ناگاتومو بازی خیلی خوبی را انجام دادند و تلاش زیادی کردند. کل بازیکنان تیم در مجموع در اوج بودند. تاثیر ناکامی های فصل گذشته هنوز هم روی ذهن بازیکنان ما هست. باید می دیدید که بازیکنان قبل از بازی با سیتادلا چه حالی داشتند. البته الان اعتماد به نفس بازیکنان اینتر درحال افزایش است و کسب پیروزی های متعدد در این زمینه به ما کمک خواهد کرد.»

بازی بعدی اینتر در رقابت های سری آ، یک بازی خانگی مقابل یوونتوس است که روز 15 سپتامبر برگزار می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل