رئال مادرید: گرث بیل را خریدیم
 
بروزترین وبلاگ فوتبال
دو شنبه 11 شهريور 1392برچسب:, :: 11:4 ::  نويسنده : حمید

رئال مادرید سرانجام رسما اعلام کرد که گرث بیل را خریداری کرده است. آنها قراردادی شش‌ساله با این ستاره سابق تاتنهام امضا کرده‌اند.

شنیده‌های سایت گل حاکی از آن است که مبلغ قرارداد او 86 میلیون پوند است که رکوردی جدید در انتقالات به شمار می‌رود. توافق بین دو باشگاه چند روز بود که برقرار شده بود اما این انتقال مدتی عقب افتاد که تاتنهام جانشینان بیل را بخرد.

تاتنهام نتوانست ویلیان را از آنژی مخاچ‌قلعه بخرد و او به چلسی رفت. اما لندنی‌ها اریک لاملا را جمعه از رم خریدند و سپس کریستین اریکسن را هم از آژاکس گرفتند.

به این ترتیب یکی از طولانی‌ترین ماجراهای نقل و انتقالات تابستان به پایان رسید. آن هم با سرنوشتی که از پیش مشخص بود.

قرار است بیل ساعت 12 دوشنبه به هواداران معرفی شود.

دانیل لوی، رییس هیات مدیره تاتنهام گفته است: «گرث بازیکنی است که هرگز قصد فروشش را نداشتیم. ما به فکر آینده بودیم. او بازیکنی است که ما پرورشش دادیم و تنها یک سال از قرارداد جدید چهارساله او گذشته بود.

اما توجه رئال مادرید چنان بود و اشتیاق گرث برای رفتن به این تیم چنان بود که دریافتیم او دیگر تعهد کافی به برنامه‌های ما در این فصل را ندارد.

پس با نهایت بی‌میلی با فروش او موافقت کردیم.»

جاناتان بارنت، ایجنت بیل در ماه می گفته بود او تمایل به رفتن دارد. او سپس در ماه جولای اعلام کرد که بیل ممکن است به رئال برود.

شایعات در انتهای ماه جولای افزایش یافت. آندره ویلاش-بواش، مربی تاتنهام پیشنهاد رئال مادرید برای بیل را تکذیب نکرد.

بیل پس از مصدومیت در ماه آگوست به تمرینات باشگاهش اضافه شد. او پیش از بازگشت گفته بود قصدش رفتن به مادرید است. دانیل لوی 100 میلیون پوند قیمت روی او گذاشته بود که بسیار بیشتر بود از 80 میلیون پوندی که رئال برای خرید کریس رونالدو به منچستریونایتد پرداخت.

تاتنهام در نهایت با رئال به توافق رسید اما تا خرید بازیکنان جدید صبر کرد. این تصمیم آنها باعث خشم بیل شد و او دیگر در تمرینات شرکت نکرد تا این که به رئال رفت. آندره ویلاش-بواش پس از بازی امروز با آرسنال خبر پیوستن بیل به رئال را تایید کرد و سرانجام باشگاه رئال در وب سایت خود این خبر را اعلام کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل