مبعلی : قلعه نویی از سالها قبل به بازی من اعتقاد داشت / استقلال خوزستان را در جدول تک رقمی می کنیم
 
بروزترین وبلاگ فوتبال

مبعلی : قلعه نویی از سالها قبل به بازی من اعتقاد داشت / استقلال خوزستان را در جدول تک رقمی می کنیم

اعتقادم این است که اگر از استقلال در آن برهه جدا نمی شدم ، می توانستم برای این تیم خیلی مفید باشم ولی با قسمت خیلی نمی شود مبارزه کرد.

شاگردان عبدالله ویسی شب گذشته درحالی توانستند هم نام تهرانی خود را با دو گل متوقف کنند که کمتر کسی پیش از این دیدار رای به چنین نتیجه ای میداد .  ایمان مبعلی هافبک مجرب خوزستانی ها درباره این جدال حرف های جالب توجهی دارد که از نظر می گذرانید :
*فضای کلی بازی با استقلال را چطور دیدی ؟ فکر می کردی با دو گل تیم قلعه نویی را شکست دهید؟
راستش را بخواهید ، نه من اصلا فکر نمی کردم بتوانیم با این نتیجه تیم بزرگ استقلال را شکست دهیم ولی از همان ابتدا هم برای کسب نتیجه و امتیاز گرفتن از این بازی هم قسم شده بودیم و با کمترین اشتباه ممکن و عملکرد عالی سیستم دفاعی مان توانستیم این نتیجه خوب را رقم بزنیم .
*برخی کارشناسان در ابتدا رای به سقوط استقلال اهواز در آخر فصل می دادند ، فکر می کنی این نتیجه بتواند زمینه اوج گیری تیم تان را رقم بزند ؟
ببینید! اگر کسی از ابتدای فصل بازی های ما را به دقت آنالیز می کرد ، حتما متوجه می شد که این تیم با این سبک بازی گزینه سقوط نیست . ما در بازی های گذشته هم عملکرد خوبی از خود به جا گذاشتیم، در دوبازی تیم ما از نیمه اول 10 نفره بازی را دنبال کرد و با بدشانسی های مختلفی مواجه شدیم و من فکر می کنم در دو ، سه باختی که در این فصل داشتیم بدشانسی حرف اول را زد و در مجموع این تیم در ادامه می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد و من خوشحالم که در بازی شب گذشته هم توانستیم در مقابل دید همه توانایی های خودمان را اثبات کنیم.
*با کدام بازیکن استقلال رفاقت بیشتری داشتی و به سمتش رفتی؟
من با خیلی از بازیکنانی که الان در استقلال کار می کنند ، چه در تیم ملی وچه از زمان حضورم در این تیم رابطه خوبی دارم ولی پژمان منتظری بازیکنی است که رفاقت صمیمی و گرمی با او دارم و دیشب هم به سمتش رفتم و کلی هم سر به سر هم گذاشتیم.
*جای ایمان مبعلی در استقلال خالی نبود؟
من در تیم های باشگاهی هیچ وقت زیر نظر امیرخان کار نکرده‌ام ولی ایشان از زمان بازی های من در فولاد و حتی دوره لژیونر بودم به بازی های من اعتقاد داشتند و زمانی هم که به تیم ملی رفتند از من بازی گرفتند . اعتقادم این است که اگر از استقلال در آن برهه جدا نمی شدم ، می توانستم برای این تیم خیلی مفید باشم ولی با قسمت خیلی نمی شود مبارزه کرد.
*در بازی شب گذشته ، استقلال ضعیف بود یا شما خیلی خوب کار کردید؟
من فکر می کنم استقلال دیشب در حد و اندازه های خودش ظاهر نشد و مضاف بر این ما هم با دوندگی و جنگندگی خودمان نبض بازی را در دست گرفتیم و موفق شدیم برتری خود را بر این تیم دیکته کنیم.
به اعتقاد من اگر بچه ها کمی دیر می جنبیدند استقلال به حدی حرفه ای بود که دست خالی از اهواز نرود و در نهایت این بازی خوب ما بود که باعث شد استقلال بد بازی کند.
*عدم حضور جباری را در استقلال تا چه حد تاثیر گذار می دانی؟
تصور من این است که استقلال هافبک طراح و بازیسازی مثل مجتبی را دیگر در تیم خود ندارد و اگر بتوانند در خط میانی ستاره ای مثل او داشته باشند خیلی از مشکلات استقلال حل خواهد شد. اما در نهایت امیرقلعه نویی هم مربی کاربلدی است و فکر جایگزین خوبی را هم برای او خواهد کرد.
*فکر می کنی درپایان ماراتن لیگ سیزدهم در چه جایگاهی قرار بگیرید؟
ما فاکتورهای خوبی برای موفقیت داریم ، بازیکنان خوب ، مدیدریت کارآمد ، پرداختی های به موقع  همه از عواملی هستند که می توانند ما را در ادامه به موفقیت نزدیکتر کنند. بعلاوه اینکه عبدالله ویسی هم مربی جوان و با انگیزه ای است که خوب فوتبال را می فهمد و با ضد فوتبال میانه ای ندارد و ما با کمک دانش فوتبالی وی نیز تمام تلاش مان را می کنیم تا استقلال خوزستان را در انتهای فصل تک رقمی کنیم و این چندان دور از ذهن نیست.
*اگر قدرت انتخاب داشتی ، استقلال تهران را انتخاب می کردی یا استقلال خوزستان را ؟
به هر حال هر دوتیم استقلال هستند و با یک پرچم در لیگ بازی می کنند ولی اگر انتخاب با من بود بدون شک استقلال تهران را انتخاب می کردم تا بتوان کار با امیر قلعه نویی و حضور دوباره در جمع استقلال را تجربه کنم.
*جمعه پیش رو هم که روز بازی دربی است ، کدام تیم را پیروز این میدان میدانی؟
من فکر می کنم نتایج دیدار پیش دربی خیلی ربطی به خود این دیدار نداشته باشد و هر تیمی بهتر عمل کند می تواند نتیجه را به سود خود تمام کند . استقلال با باختی مقابل ما داشت قطعا نقاط ضعفش را به خوبی دید و امیرخان آن ها را مرتفع خواهد کرد ولی در نهایت من فکر می کنم این دیدار با نتیجه مساوی به پایان برسد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل

 
 
 
cache01last1676736644