توصیه جرارد به سوارس: به بارسا،بایرن و رئال برو و نه آرسنال

توپچی ها تلاش زیادی کردندتا در بازار تابستانی لوئیس سوارس را به خدمت بگیرند و حالا کاپیتان لیورپول اعلام کرده که درصورت انتقال سوارس به آرسنال، خیانت بزرگی به آنفیلد اتفاق می افتاد

استیون جرارد کاپیتان لیورپول در صحبت هایی از لوئیس سوارس خواسته که هرزمان که خواست تا از لیورپول جدا شود با سری بالا این کار را انجام داده و تیمی تراز اول اروپایی را به عنوان مقصدش انتخاب کند و نه یک رقیب لیورپول در لیگ برتر را.

در بازار نقل و انتقالات تابستانی سران آرسنال دو پیشنهاد برای خریداری سوارس به آنفیلد ارسال کردند که آخرین پیشنهاد آنها پیشنهادی 40 میلیون پوندی بود که هر دو پیشنهادبا پاسخ منفی سران لیورپول مواجه شد.

جرارد حالا مطمئن است که سوارس دست کم برای یک فصل دیگر در لیورپول خواهد ماند و اعلام کرده که انتقال به آرسنال گام رو به جلویی برای این ستاره اروگوئه ای محسوب نمی شود.

جرارددر گفت وگو با گاردین گفت:« لوئیس برای خودش تصمیم گیری کرده بود و خوشحالیم که او حالا بهترین تصمیم را گرفته و کمی بیشتر با ما می ماند. وقتی که صحبت هایی مبنی بر احتمال انتقال سوارس به آرسنال به گوش می رسید، من ناامید شده بودم. اصلا نمی خواهم به آرسنال بی احترامی کنم. آنها تیم فوق العاده ای هستند ولی به نظر من انتقال به آرسنال گام رو به جلویی برای لوئیس تلقی نمی شد. تنها دو یا سه باشگاه هستند که او برای حرکتی رو به جلو می تواند از میان آنها تیمی را برای خودش برگزیند.»

کاپیتان جرارد ادامه داد: « من درک می کنم که در این شرایط ما در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا حضور نداریم ولی این شرم آور است که روابطی که با هواداران داری را با انتقال به تیمی رقیب در لیگ برتر خراب کنی. من دیدم که با انتقال فرناندو تورس چه اتفاقی افتاد و دوست ندارم که لوئیس هم چنین انتقالی را برگزیند. این توصیه من به اوست.»

جرارد به علاوه ازهواداران لیورپول هم به خاطر ادامه حمایتشان از لوئیس سوارس ، حتی در شرایطی که او از تمایلش برای ترک آنفیلد حرف می زد، تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد که سوارس بتواند پاسخگوی محبت های هواداران شود:« حمایت هواداران از لوئیس همیشه فوق العاده بود. آنها حتی یک بار هم علیه او فریاد نزدند و با او در نیفتادند. هواداران همیشه لوئیس را به چشم یک سمبل می بینند و قطعا اگر لوئیس روزی بخواهد برود هم باید با سربلندی به تیمی مثل رئال مادرید، بارسلونا یا بایرن مونیخ برود. او می تواند به هرتیمی که در دنیا دوست دارد برود. این نشان دهنده آن است که واقعا بازیکن خوبی است. از نظر من مهم این است که اگر در هنگام رفتن تشویق می شوی، خوب است که وقتی به تیم سابقت بازمی گردی هم دوباره تشویق شوی.»

کاپیتان جرارد ادامه داد:«مردم راجع به قدرت بازیکنان صحبت می کنندولی ما باید درک کنیم که در برخی ازمواقع برای پاسخ دادن به احساسات هواداران به وفاداری نیاز است. لوئیس باید بپذیرد که سران باشگاه بارها و در شرایط سخت پشت او ایستاده اند و با وجود مشکلات موجود قرارداد او را تمدید کرده اند.»