پیشخوان روزنامه‌های امروز: چطور می‌توانیم نخندیم؟
 
بروزترین وبلاگ فوتبال
یک شنبه 10 شهريور 1392برچسب:, :: 13:26 ::  نويسنده : حمید

طبعا تیتر اصلی روزنامه‌های امروز به باخت استقلال در اهواز اختصاص دارند. در این بین تماشای تیترهای دو روزنامه هواداری هم برای انبساط خاطر بد نیست

تیتر اول خبر ورزشی با جمله قلعه‌نویی در رختکن بسته شده است. کری رویانیان و فتح‌الله‌زاده به سبک کودکان دبستانی، و پاسخ کریمی به شایعه بازگشتش به پرسپولیس هم دیگر تیترهای این روزنامه در صفحه اول هستند.




روزنامه گل با تیتر درشت و چشم‌نوازش از خودکشی استقلالی‌ها در اهواز خبر داده است. به تعبیر آن‌ها استقلال خودش دوست داشته نتیجه این بازی را فدای نتیجه داربی کند. تیتر دیگری که قابل اشاره هست آپشن‌های قرارداد خلعتبری با پرسپولیسی‌هاست.



این هم ابرار ورزشی که طبق روال همیشگی تیتر اولش طولانی‌تر از تمام روزنامه‌هاست. معمولا آنچه برای دیگر روزنامه‌ها «رو تیتر» به حساب می‌آید برای ابراری‌ها حکم «تیتر یک» را دارد.


در تیتر یک ۹۰ صحبت از دخل و این‌جور چیزهاست. و البته باز هم پاسخ کریمی به شایعه پرسپولیسی شدنش؛ تا دیروز ام‌الفساد بودم، حالا مرا می‌خواهند؟!




روزنامه پیروزی بالای نتیجه بازی دیشب نوشته «لطفا نخندید!» قرمزها که شادی‌شان از آمدن خلعتبری را تیتر یک کرده‌اند یک اثر هنری دیگر هم روی جلد دارند. اسم استقلال به رنگ آبی آسمانی که لابد نشان می‌دهد رنگ رقیب در آستانه داربی پریده‌تر از همیشه است!



روزنامه‌های هواداری واقعا پدیده‌های قابل مطالعه‌ای هستند، استقلال و پرسپولیس هم ندارد. به روزنامه آبی‌ها دقت کنید؛ آن‌ها مهم‌ترین اتفاق دیشب را آن گوشه‌ها پنهان کرده‌اند تا در تیتر اول‌شان رتبه جهانی پرسپولیس را به سخره بگیرند. این رتبه‌ها هم اگر نبود، لابد وقایع سوریه تیتر اول می‌شدند نه بازی اهواز!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل