خط خوردن نام گوتزه و شواین اشتایگر از اردوی تیم ملی آلمان

دوبازیکن توانای آلمانی مصدوم شده اند و یواخیم لو در بازیهای پیش رو این دو بازیکن را در اختیار نخواهد داشت

خبر مصدومیت ماریو گوتزه و باستین شواین اشتایگر خبر تلخی برای یواخیم لو سرمربی تیم ملی آلمان است. او حالا مجبور است که نام این دو ستاره را از لیست بازیکنان آماده اش برای مصاف با اتریش و جزایر فارو از سری دیدارهای مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 درقاره اروپا خط بزند.

این طور به نظر می رسد که شواین اشتایگر که شانس حضور در بازی سوپرکاپ اروپا را نیز به دلیل مصدومیت از ناحیه قوزک پا از دست داد، به بازیهای پیش روی تیم ملی آلمان نیز نخواهد رسید و هم تیمی اش ماریو گوتزه هم که در پی خطای رامیرس در سوپرکاپ اروپا با مصدومیتی 2 هفته ای مواجه شده، به موقع به روزهای اوج بازنخواهد گشت.

مصدومیت این دو بازیکن یواخیم لو را به فکر انجام تغییراتی در تیمش در آستانه دو بازی حساس در مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 در قاره اروپا خواهد انداخت.

باستین شواین اشتایگر که تا به اینجا 98 بازی ملی برای آلمان انجام داده امیدوار بود تا بتواند در این دو بازی حضور بیابد اما نتایج اسکن های پزشکی از غیبت او خبر می دهند.

لو حالا باید جانشینانی برای این دو ستاره به اردوی تیم ملی آلمان دعوت کند. چرا که ایلکای گوندوگان و لوکاس پودولسکی هم این روزها مصدوم هستند.

تیم ملی آلمان در حال حاضر با کسب 5 برد و یک تساوی از شش بازی صدرنشین گروه سی از سری رقابتهای مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 درقاره اروپاست و در روز 6 سپتامبر مقابل اتریش به میدان خواهد رفت و 4 روز بعد بازی بعدی اش را در خاک جزایر فارو برگزار خواهد نمود.