خلیل زاده: زمین چمن رشت مانند آسفالت بود!/ بد بودیم چون هافبک نداشتیم

در بازی با داماش وقتی توپ روی زمین می‌خورد مثل این بود که توپ روی زمین آسفالت می‌خورد و اصلاً نمی‌شد بازی کرد.

شجاع خلیل زاده و تیمش در دیدار با داماش در حالی که با یک گل از حریف پیش بودند بازی را با تساوی عوض کردند. خلیل زاده چمن بد و هم چنین عدم هماهنگی یارانش را دلیل اصلی تساوی مقابل داماش می داند و در این باره گفت: ما نیمه اول را خوب شروع کردیم اما رفته رفته با توجه به آب و هوای رشت که مثل اصفهان نبود و همچنین چمن مصنوعی که اصلاً نمی‌شد روی آن فوتبال کرد از بازی همیشگی خود فاصله گرفتیم. 
وی با بیان اینکه اصلاً نمی‌شود در چمن مصنوعی عضدی روی زمین بازی کرد خاطرنشان می‌کند: در بازی با داماش  وقتی توپ روی زمین می‌خورد مثل این بود که توپ روی زمین آسفالت می‌خورد و اصلاً نمی‌شد بازی کرد. به نظر من یک امتیازی که در آن زمین گرفتیم خیلی خوب بود. 
مدافع سپاهان دلیل سرد و کسل کننده بودن بازی را غیبت هافبک‌های اصلی سپاهان می‌داند: ابراهیمی و بولکو نبودند و چند بازیکن مثل جهان عالیان و حاج صفی در پست‌های غیرتخصصی خود بازی کردند چون به دلیل نداشتن بازیکن چاره ای نداشتیم. 
از خلیل زاده می‌پرسیم آیا از نتیجه تساوی در رشت برابر داماش راضی هستید که اینگونه پاسخ می‌دهد: البته اگر ما پیروز می‌شدیم که خیلی بهتر بود اما نتیجه تساوی هم در زمین رشت خوب بود. 
به نقل از ایمنا, وی در مورد درگیری خود با بازیکن داماش در اواسط نیمه دوم و همچنین درگیری حاج صفی و محمدی در اواخر بازی اینگونه توضیح می‌دهد: درگیری من درگیری خاصی نبود، کلاً یاد گرفته اند مدام خود را به زمین می‌اندازند و من هم توپ را به بیرون نزدم به همین دلیل بازیکن داماش حرف زشتی که نمی‌توانم آن را بازگو کنم به من زد که من هم جوابش را دادم. در مورد خطایی هم که روی حاج صفی مرتکب شدند باید بگویم آن بازیکن باید کارت قرمز می‌گرفت چون با استوک روی ران حاج صفی رفته بود. 
مدافع سپاهان که به نظر دل خوشی از قضاوت‌های داوران در بازی‌های سپاهان ندارد می‌گوید: داور اصلاً صحنه خطای بازیکن حریف را روی حاج صفی ندید ضمن اینکه در کل دست به هر بازیکنی در هر تیمی که برابر ما قرار می‌گیرد بزنیم داور خطا می‌گیرد و با این وضعیت اصلاً نمی‌شود فوتبال بازی کرد. 
خلیل زاده در مورد ناهماهنگی بازیکنان سپاهان اینگونه توضیح می‌دهد: رفته رفته مضعیت‌مان بهتر می‌شود، در دو- سه بازی آینده نتایج خوبی می‌گیریم و به بالای جدول بازمی‌گردیم.