الگری: گالیانی و برلوسکونی برای آوردن کاکا هرکاری می کنند
 
بروزترین وبلاگ فوتبال

الگری: گالیانی و برلوسکونی برای آوردن کاکا هرکاری می کنند

سرمربی میلان در صحبت هایی به تمجید از کاکاپرداخت و اعلام کرد که روسای میلان برای بازگرداندن این ستاره برزیلی نهایت تلاششان را به کار خواهند گرفت

ماسیمیلیانو الگری سرمربی میلان روز شنبه از تمایل سران این باشگاه برای جذب کاکا خبر داد و یادآوری کرد که آدریانو گالیانی نایب رئیس باشگاه میلان تمام تلاشش را برای بازگرداندن کاکا به سن سیرو به کار خواهد گرفت.

این ستاره برزیلی در سال 2007 با پیراهن میلان توپ طلا را فتح کرد و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را نیز با این تیم به دست آورده بود.او بعد از انتقال به رئال دیگر نتوانست آن کاکای همیشگی باشد و بعد از صحبت های اخیرش مبنی بر تمایلش برای جدایی از رختکن برنابئو، حالا سران میلان آماده اند تا او را به تیمشان بازگردانند.

الگری در کنفرانسی خبری گفت: « کاکا شخصیت بزرگ و فوتبال با کیفیتی دارد. بدون شک آمدن او تیم ما را قوی تر خواهد نمود. من مطمئنم که گالیانی و برلوسکونی نهایت تلاششان را در روزهای پایانی بازار نقل و انتقالات به کار خواهند گرفت تا بعد از انجام مذاکرات لازم، کاکا را به تیم ما بیاورند.»

این طور به نظر می رسد که الگری نگران شرایط فیزیکی کاکا نیست و دراین باره گفت:« در دو سال اخیر کاکا زیاد بازی نکرده ولی اخیرا او را در سطحی فوق العاده دیدم و در صورت انتقالش به میلان خرید بزرگی انجام داده ایم.»

او به علاوه یادآوری کرد که کاکا در تیمش می تواند در پست های مختلفی بازی کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل